mail z powiadomieniem SMS-owym w Play?

Data: 2009-07-25 07:11:05
Autor: Irk
mail z powiadomieniem SMS-owym w Play?
Witam,
Będąc w Plusie korzystałem z usługi Plusnet gdzie przy każdym
mailu przychodzącym na tą skrzynkę był wysyłany SMS na telefon
komórkowy (oczywiście plusowy) z powiadomieniem o tym mailu.
Teraz przyszedłem do Play i szukam identycznej usługi i jakoś nie mogę
nic znaleźć. Podpowiecie coś?

Data: 2009-07-25 13:51:17
Autor: Irk
mail z powiadomieniem SMS-owym w Play?
On 25 Lip, 21:56, "mk_102" <m.krasuc...@chello.pl> pisze...
[...]

Jak tylko podciągną się tak jak Play, że za 50 zł netto (biznes)
dostanę
170 min do wszystkich i 2000 na stacjonarne i do Play (+ inne dodatki)
zamiast 100 minut do wszystkich jak to Plus mi zaoferował (żenada) to
wracam od zaraz :)

Data: 2009-07-25 21:56:45
Autor: Gr
Irk pisze:
[...]

Nie ma w playu takiej usługi. Też na nią czekam.

Data: 2009-07-25 13:52:57
Autor: Irk
On 25 Lip, 21:56, Gr <gr_nospa...@gmail.com> wrote:
> [...]
> nic znaleźć. Podpowiecie coś?

Nie ma w playu takiej usługi. Też na nią czekam.

Autopsja podpowiada, że możemy się nie doczekać :(

Data: 2009-07-25 23:01:29
Autor: Piotr M
Irk pisze:

Nie ma w playu takiej usługi. Też na nią czekam.

Autopsja podpowiada, że możemy się nie doczekać :(

To jak zakombinować aby było powiadamianie? Ja mam np konta w gmailu, ale powiedzmy że jeszcze gdzie indziej. Zrobić przekierowania całą pocztę przez jakieś konto co daje powiadomienie? (i jeszcze darmowe). Może nie przekierowanie a w sensie wysyłanie kopii. Ale coś mi mówi że to chyba nie fajny pomysł. Ma ktoś jeszcze jakiś inny?

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
  - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2009-07-25 23:43:52
Autor: .Zykfryd.
Irk pisze:
[...]

Widzisz i to jest ta różnica między porządnym operatorem a badziewiem dla nastolatków. Współczesna telefonia to nie tylko rozmowy i pakiety 1000smsów na tydzień. To jeszcze usługi takie jak wspomniana przez Ciebie i wiele wiele innych. Blackberry z tego co wiem też nie ma wsparcia w Play, i oni chcą wejść w rynek biznesowy? Pewnie znajdzie się wiele innych nawet drobnych usług które zauważa się tak jak Ty zauważyłeś dopiero jak ich zabraknie. Play ma jeszcze wiele do nadrobienia i pewnie nigdy tego nie zrobi jak będzie dalej prezentować taką politykę.

Data: 2009-07-26 08:07:00
Autor: Flo
..Zykfryd. pisze:

[...]

Play jest dla 1-4 kartowców i to śmiem twierdzić dodatkowo, że mało poważne firmy (właściciele) wybierają tego operatora (nie chciałem tu nikogo urazić). Większość klientów biznesowych nawet nie rozważa możliwości skorzystania z oferty Play.

Tak jak napisałeś. Cena minuty to jedno, a cała otoczka usług to drugie.

Ciekawe co zrobi Play jak mu się podwyższona stawka MTR skończy, a pieniądze które miał inwestować w infrastrukturę "przeje" na pozyskanie abonentów?

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2009-07-26 08:07:24
Autor: >>Galeo
..Zykfryd. pisze:

[...]

mowisz jakbys niedawno podpisal abonament u orange i wiazalo cie cyro na 36 miesiecy a teraz kipisz z zazdrosci...

Tak nie wolno, play ma tak jak W3 swoich zwolennikow. Jakby nie ta sec dalej minuta rozmowy ksztaltowalaby sie 60-80 groszy

Data: 2009-07-26 08:33:03
Autor: Jingiel
mail z powiadomieniem SMS-owym w Play?

Tak nie wolno, play ma tak jak W3 swoich zwolennikow. Jakby nie ta sec dalej minuta rozmowy ksztaltowalaby sie 60-80 groszy

Play jest dla dzieciakow, ktorzy za 5 zl maja waznosc konta na 12 miesiecy. Wole zaplacic 50 gr w abonamencie  za minute, chociaz w rzeczywistosci ta stawka jest duzo nizsza, ale miec uslugi na przyzwoitym poziomie. Korzystam z jednej sieci w taryfie biznes i nidgy w zyciu nie rozwazalbym przejscia do play.Dochodzi mnostwo upostow, wiec stawka jest taka sama jak w play, a jakosc 300% lepsza. Po prostu nie ta półka.

Jingiel

Data: 2009-07-26 08:47:14
Autor: Romek
Jingiel pisze:

[...]

tylko dlatego masz te upusty i promocje, że powstała taka siec jak Play, gdyby nie oni to płaciłbyś jak na początku telefonii 1,75 za minutę, takie zrozumienie tematu przez Ciebie świadczy tylko że patrzysz krótkowzrocznie.
Skoro jesteś taki szczęśliwy ze swojej sieci ( którą się wstydzisz wymienić ) to zostań i nie pisz bzdur.
r.

Data: 2009-07-26 09:26:30
Autor: Flo
Romek pisze:

Skoro jesteś taki szczęśliwy ze swojej sieci ( którą się wstydzisz wymienić ) to zostań i *nie pisz bzdur*.

Przecież to nie Play ściął ceny. Jak Heyah weszła na rynek i swój cennik wprowadziła to Play być może dopiero kiełkowało w czyjejś głowie.

To Heyah wprowadziła te zmiany, a Play niczym pasożyt korzystając na MTR zamiast inwestować w infrastrukturę wabi klientów.

Poczekajmy ze dwa lata i zobaczymy bo jak na razie Play nie realizuje swoich założeń, a to znaczy, że nie zarobią tyle ile założyli.

Data: 2009-07-26 07:50:56
Autor: barum
Flo <florian6@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Poczekajmy ze dwa lata i zobaczymy bo jak na razie Play nie realizuje swoich założeń, a to znaczy, że nie zarobią tyle ile założyli.

No to wtedy można przenieść numer do innej sieci a teraz wybrać Play (czy co tam komu pasuje) bo po co przepłacać? Na wolnym rynku głosuje się nogami. Najgorsze jest zachowanie: "Ja zawsze byłem w Plus (Orange/Era) i reszta to ch..nia" - operatorzy uwielbiają takie dojne krowy i jakby mało ich to mobilizuje do zachowań konkurencyjnych.

A Ty dodatkowo robisz im za friko reklamę swoją mantrą.

barum

Data: 2009-07-26 09:41:09
Autor: Romek
[...]

Jasne że Heyah ma swoje osiągnięcia w obniżaniu cen, ale rozmowa był o Play. Nie bardzo rozumiem to zacietrzewieniec  w stosunku do Play o MTR.
Wszyscy zapominają o stawkach jak Era weszła na rynek, jak Plus stawiał pierwsze kroki, ile brali za połączenia, to był rozbój w biały dzień, ale widać pamięć jest krótka i wybiórcza.
Zapewne jak ktoś nowy będzie wchodził na rynek to znowu będzie podobna sytuacja finansowa i znowu będą tacy którym MTR będzie się nie podobał.

Powiedz jak nazwiesz Erę , Plusa na początku swojej działalności, nie były to pasożyty  lecz KRWIOPIJCY.
r.

Data: 2009-07-26 10:51:21
Autor: Jingiel
mail z powiadomieniem SMS-owym w Play?

Skoro jesteś taki szczęśliwy ze swojej sieci ( którą się wstydzisz wymienić ) to zostań i nie pisz bzdur.

Bzdury to ty piszesz. Ciekawe, bo upusty mam co najmmniej od 5 lat, a wtedy o play sie nawet nikomu nie snilo. Sa ludzie, ktorzy oprocz ceny patrza jeszcze na jakosc.

Jingiel

Data: 2009-07-26 10:56:48
Autor: Romek
Jingiel pisze:

[...]

to napisz gdzie i w którym miejscu, bo to co wypisujesz to wprost slogany z reklamy, napisz z której jesteś sieci to podyskutujemy na temat jakości również,  na razie to co piszesz to tylko wirtualna rzeczywistość,
r.

Data: 2009-07-26 11:51:49
Autor: JoteR
"Romek" napisał:

szczęśliwy ze swojej sieci ( którą się wstydzisz wymienić )

upusty mam co najmmniej od 5 lat,

to napisz gdzie i w którym miejscu,

No przecież napisał, że w Plusie, zamiast toczyć pianę wróć do wistującego posta. Ja też tam miałem taryfę firmową i do tej pory uważam, że zarówno ichnia Elastyczna (d. Biznesklasa) jak i poziom usług a przede wszystkim zasięg i pewność działania były najlepsze wśród W3. Niestety, od pół roku ich propozycje przedłużeniowe dla małych robaczków jak ja, (nie mówiąc już o nowych klientach) są wręcz żenujące. W porównaniu z W3 Play sprawia wrażenie dobrego wujka, rozdającego dzieciom cukierki. Ale tak jak u niektórych wujków - cukierki się skończą, zacznie się wsadzanie łapy w majtki.

JoteR

Data: 2009-07-26 13:21:14
Autor: Piotr M
JoteR pisze:
"Romek" napisał:

szczęśliwy ze swojej sieci ( którą się wstydzisz wymienić )

upusty mam co najmmniej od 5 lat,

to napisz gdzie i w którym miejscu,

No przecież napisał

Boszzze, co Wy za bełkot uprawiacie...

Data: 2009-07-26 13:29:19
Autor: ALEX Przekliniak
mail z powiadomieniem SMS-owym w Play?
JoteR ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

Taa, a mnie jakoś nie potrafiła zestawić połączenia. Siedzę przed kompem, czytam newsy i nagle dostaje sms "dlaczego nie odbierasz połączeń?" A telefon zasięg ma na maksa. Ale nawet to nie jest najważniejsze. Kiedyś nie wierzyłem Najpiękniejszej że nie dociera do niej połowa moich połączeń. No i tak zebraliśmy oba fony obok siebie, dzwonię do niej, połączenie mi zestawiło choć nie wiem z kim, bo w słuchawce totalna cisza,, A jej telefon milczy. I tyle jest warty plus. całkowite gówno.

--
ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Data: 2009-07-26 16:52:28
Autor: J.F.
On Sun, 26 Jul 2009 13:29:19 +0200,  ALEX Przekliniak wrote:
[...]

A ja to samo moge o Erze napisac. I nie wiem o co tu chodzi .. zasieg, przeciazenie, telefon ? J.

Data: 2009-07-26 20:52:58
Autor: tl

Użytkownik "ALEX Przekliniak" <kill@spamers.us> napisał w wiadomości news:h4hemf$gvp$1inews.gazeta.pl...

milczy. I tyle jest warty plus. całkowite gówno.

W piątek, na Retkini w Łodzi trzy osoby nie mogły zadzwonić z Plusa ( problem z siecią), jedna z Playa sztywno ustawionego na Plusa.
Pomogło przejście w Playu na jego własną sieć. Cztery nadajniki wokół, a Plus zdechł.

Data: 2009-07-26 22:47:45
Autor: ALEX Przekliniak
mail z powiadomieniem SMS-owym w Play?
tl ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

Miło spotkać Łodzianina :-D Ale wracając do rzeczy, Plus ma tę właściwość że albo zestawi połączenie, albo nie. I grzyb wie co tym rządzi. Sieć tragiczna.

--
ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Data: 2009-07-27 09:38:11
Autor: Flo
ALEX Przekliniak pisze:

Plus ma tę właściwość że albo zestawi połączenie, albo nie. I grzyb wie co tym rządzi. Sieć tragiczna.

A ja napiszę, że nie ma reguły.

Mam (jeszcze) firmowe numery w Orange. Co do sieci to mają tylko jedną zaletę - czytelne faktury.
Zestawienie połączeń raczej jest OK ale już podczas samego połączenia często zdarza się zrywanie połączeń. Połączenie trwa ale rozmówcy się nie słyszą.
Na wakacje jeżdżę w góry. Wystarczy wejść z 300-400 metrów na szlak i Orange się kończy.
Internet. Białka Tatrzańska - Orange ledwo w 2G zestawiał połączenie BE natomiast iPlus bez problemu obsługiwał 3G.

Zaprzyjaźniona firma przeniosła 35 numerów z Plus'a do Orange. Z uwagi na zachowanie kultury na grupie pozwolę sobie nie cytować ich obecnych opinii o tej sieci. Już podjęli decyzję o powrocie do Plusa jak im tylko kary umowne zejdą do przystępnych wysokości.

Żeby nie było za różowo z siecią Plus to konia z rzędem temu, komu uda się z tej sieci dodzwonić na numer kierunkowy 039 (numer niegeograficzny)

Każda sieć ma swoje plusy i minusy. Czasami wybór oferty związany jest z taryfami, czasami z zasięgiem, a czasami z usługami dodatkowymi.

Data: 2009-07-27 11:02:05
Autor: ALEX Przekliniak
mail z powiadomieniem SMS-owym w Play?
Flo ni au koto ha itsumo tanosii

ALEX Przekliniak pisze:

[...]

Mam Orange i jakoś żadnych problemów.

[...]

Nie mówię o chodzeniu po górach czy gęstych lasach. Mówię o sporym mieście w centralnej Polsce -> Łodzi. Zresztą kolega już potwierdził, że Plus nadaje się do sadzenia ziemniaków. Skoro nie potrafią zestawić prostego połączenia głosowego, najbardziej podstawowej usługi, to o jakich usługach dodatkowych rozmawiamy.

--
ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Data: 2009-07-27 12:55:47
Autor: Flo
ALEX Przekliniak pisze:

Plus nadaje się do sadzenia ziemniaków. Skoro nie potrafią zestawić prostego połączenia głosowego

Czyli problemy Plusa z Łodzi są niemalże identyczne z problemami Orange w Toruniu.

Wniosek jeden. Nie ma operatora idealnego. Rozważać trzeba niezawodność operatora w warunkach w których najczęściej się przebywa i tyle.

Data: 2009-07-27 14:31:08
Autor: ALEX Przekliniak
[...]

Jeszcze celem uzupełnienia: te cyrki nie trwają tydzień czy 2, nie trwają też miesiąc czy 2. Tak jest od *lat*

Wniosek jeden. Nie ma operatora idealnego. Rozważać trzeba
niezawodność operatora w warunkach w których najczęściej się przebywa
i tyle.

Dlatego wybrałem Play, choć dopiero przez swoje maszty zaczął działać.

--
ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Data: 2009-07-26 17:52:38
Autor: Jan Strybyszewski
Jingiel pisze:

[...]

Od 5 lat masz 30gr za minute.... nie pieprz bez sensu

Data: 2009-07-26 18:12:00
Autor: qwerty
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h4hu4i$j4d$2@inews.gazeta.pl...
Od 5 lat masz 30gr za minute.... nie pieprz bez sensu

Chyba w tpsa.

Data: 2009-07-27 11:05:08
Autor: Maciek
mail z powiadomieniem SMS-owym w Play?
Użytkownik "Jingiel" <XXX@XX.XX> napisał
Bzdury to ty piszesz. Ciekawe, bo upusty mam co najmmniej od 5 lat, a wtedy o play sie nawet nikomu nie snilo. Sa ludzie, ktorzy oprocz ceny patrza jeszcze na jakosc.

A gdy zaczynałem korzystać z GSM, to o Twoich upustach się nikomu nie śniło...
Aby móc zadzwonić, trzeba było mieć 2 telefony, bo nigdy nie wiadomo było, który będzie miał zasięg w danym miejscu. Dlatego warto było mieć przy sobie trzeci aparat - Centertela NMT.
SMS-y pomiędzy Erą i Ideą - wiesz, że nie działały w ogóle? Nie 5 minut, dzień czy dwa ale w ogóle.

Jak myślisz, specjalisto, dlaczego nikt przed P4 nie uruchomił w Polsce roamingu wewnętrznego?

Maciek.

Data: 2009-07-27 10:18:10
Autor: Olgierd
Dnia Mon, 27 Jul 2009 11:05:08 +0200, Maciek napisał(a):

Jak myślisz, specjalisto, dlaczego nikt przed P4 nie uruchomił w Polsce
roamingu wewnętrznego?

A to akurat proste: Bo to byłoby nielegalne.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
[Reklama]: Tanio i dobrze zrobić zdjęcia we Wrocławiu?

Data: 2009-07-27 12:54:53
Autor: Maciek
mail z powiadomieniem SMS-owym w Play?
Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał
Jak myślisz, specjalisto, dlaczego nikt przed P4 nie uruchomił w Polsce
roamingu wewnętrznego?

A to akurat proste: Bo to byłoby nielegalne.

Wreszcie ktoś udzielił mi odpowiedzi, bo się nad tym zastanawiałem od jakiegoś czasu. Thx :)
Maciek.

Data: 2009-07-27 11:47:19
Autor: Olgierd
Dnia Mon, 27 Jul 2009 12:54:53 +0200, Maciek napisał(a):

[...]

Prawo telekomunikacyjne długi-długi czas zabraniało takich umów. Chodziło jak sądzę o to, aby operatorzy konkurowali ze sobą, a nie dzielili się rynkiem.

Data: 2009-07-27 15:01:07
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Olgierd wrote:
[...]

To nie jest do końca prawda. PT przed 2000 rokiem nie zakazywało wprost takich rozwiązań, jednak w koncesjach PTC, PLK i później PTK taki zapis istniał. Od 2001 roku możliwość udostępniania infrastruktury jest już wpisana, a w 2004 jest już nakaz udostęniania.
Koncesje samoprzekształciły się w zezwolenia, a później we wpisy do stosownego rejestru, więc nawet tych największych żaden zakaz już nie obowiązuje.

M.

Data: 2009-07-27 15:06:55
Autor: Jingiel
Maciek pisze:
[...]

Wierz mi, jestem od 14 lat w jednej sieci (mowie o GSM, bo wczesniej oczywiscie NMT Centertela) i pamietam stare dobre czasy. Nie musisz mi przypominac. Za minute placilo sie 4 zl bez naliczania sekundowego. Pozniej nastaly czasy darmowych 5 sekundowek w erze. To juz byla rewolucja. 10 polaczen po 4 sekundy i szlo sie dogadac bezplatnie :))

Aby móc zadzwonić, trzeba było mieć 2 telefony, bo nigdy nie wiadomo było, który będzie miał zasięg w danym miejscu. Dlatego warto było mieć przy sobie trzeci aparat - Centertela NMT.

I nie zapominaj, ze pierwsze telefony nosilo sie w reklamowkach, bo za cholere w kieszeni sie nie miescily.

SMS-y pomiędzy Erą i Ideą - wiesz, że nie działały w ogóle? Nie 5 minut, dzień czy dwa ale w ogóle.

Wiem, kolego drogi. O ile dobrze pamietam to wlasnie Idea cos blokowala. Nie chciala roamingu wewnetrznego podpisac.

Jak myślisz, specjalisto, dlaczego nikt przed P4 nie uruchomił w Polsce roamingu wewnętrznego?

No jak widzisz nie masz monopolu na bycie specjalista:)))

Jingiel

Data: 2009-07-27 16:25:15
Autor: Maciek
[...]

To trzeba było napisać, że Play Cię wkurza (korzystałeś???) bo ma zbyt niskie stawki jak na obecne nowe, kiepskie czasy.

No jak widzisz nie masz monopolu na bycie specjalista:)))

Jako specjalista powinieneś wiedzieć w takim razie, że Plus nie jest wyrocznią jesli chodzi o jakość a nawet zasięg. A chrzanienie, że "Play jest dla dzieciaków bo za 5 zł..." pokazuje jedynie, że... I to wszystko z powodu braku jednej - dodatkowej - usługi.

Maciek.

Data: 2009-07-27 18:24:38
Autor: Jingiel
Maciek pisze:
[...]

Korzystalem. Ma tragicznych konsultantow. Jak nie nie chcesz korzystac z BTSow plusa to jest tragicznie. Zarowno pod wzgledem zasiegu jak i jakosci.

[...]

Nie tylko z powodu jednej uslugi. Pare argumentow wymienilem powyzej. Dla mnie wystarczaja, zeby z playem dac sobie spokoj.
Nie korzystam z plusa jesli ci o to chodzi i nieczego takiego nigdzie nie napisalem.

Jingiel

Data: 2009-07-26 16:56:15
Autor: J.F.
On Sun, 26 Jul 2009 08:33:03 +0200,  Jingiel wrote:
Tak nie wolno, play ma tak jak W3 swoich zwolennikow. Jakby nie ta sec dalej minuta rozmowy ksztaltowalaby sie 60-80 groszy

Play jest dla dzieciakow, ktorzy za 5 zl maja waznosc konta na 12 miesiecy.

Albo dla staruszkow, albo dla innych ludzi, ktorzy nie wiedza jak
wygadac srodki z konta :-)

Wole zaplacic 50 gr w abonamencie  za minute, chociaz w rzeczywistosci ta stawka jest duzo nizsza, ale miec uslugi na przyzwoitym poziomie.

A ta w Play jest zla ?
Korzystam z jednej sieci w taryfie biznes i nidgy w zyciu nie rozwazalbym przejscia do play.

Ale Play ma tez propozycje biznesowe :-)

Dochodzi mnostwo upostow, wiec stawka jest taka sama jak w play, a jakosc 300% lepsza. Po prostu nie ta półka.

Nie korzystasz przypadkiem z Plusa ? J.

Data: 2009-07-26 23:26:06
Autor: ALEX Przekliniak
mail z powiadomieniem SMS-owym w Play?
J.F. ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

Albo dla Ludzi którzy nie wiedzą czy z tego konta korzystać intensywnie czy ekstensywnie.

--
ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Data: 2009-07-26 16:59:21
Autor: J.F.
On Sat, 25 Jul 2009 23:43:52 +0200,  .Zykfryd. wrote:
[...]

jest cala masa telefonow w bizesie innych niz BB.
Widac sie da.
Pewnie znajdzie się wiele innych nawet drobnych usług które zauważa się tak jak Ty zauważyłeś dopiero jak ich zabraknie.

I jak sie okazuje w kazdej sieci czegos brakuje.

J.

Data: 2009-07-26 10:38:38
Autor: Bolek
mail z powiadomieniem SMS-owym w Play?

Podpowiecie coś?

Jeśli przenosiles numer, sprawdz,
prawdopodobnie działa przekierowanie
na +48xxxxxxxxx@text.plusgsm.pl

Data: 2009-07-26 10:15:05
Autor: Irk
On 26 Lip, 10:38, "Bolek" <t...@test.com> wrote:
> Podpowiecie coś?

Jeśli przenosiles numer, sprawdz,
prawdopodobnie działa przekierowanie
na +48xxxxxx...@text.plusgsm.pl

BINGO!!! :))
Działa, o to chodziło!
Dzięki!

Boje się tylko żeby tego nie wyłączyli bo samo
konto w Plusnecie działało przez ok. 3 tygodnie po
przeprowadzce do Play i wyłączyli mi je.

Irk

PS
Ciekwe po co ludzie (nawet w tym wątku) skaczą sobie do oczu
dowodząc coś w rodzaju "wyższości Świat Bożego Narodzenia nad Świętami
Wielkanocnymi" kompletnie nic nie wnosząc do tematu dyskusji...
Polak zawsze musi pomarudzić?..

Data: 2009-07-26 20:48:23
Autor: barum
mail z powiadomieniem SMS-owym w Play?
Irk <jw1066@wp.pl> napisał(a):
BINGO!!! :))

Cóż... Nie chcę być posłańcem złych wieści, ale już dość dawno przestało mi to działać... Numer przeniesiony 9 czerwca.

barum

Data: 2009-07-26 14:45:48
Autor: Irk
On 26 Lip, 22:48, "barum" <barumbarum1.WYT...@gazeta.pl> wrote:
> BINGO!!! :))

Cóż... Nie chcę być posłańcem złych wieści, ale już dość dawno przestało mi
to działać... Numer przeniesiony 9 czerwca.

tego się właśnie obawiam :(

Data: 2009-07-27 08:17:40
Autor: Bolek
mail z powiadomieniem SMS-owym w Play?

Cóż... Nie chcę być posłańcem złych wieści, ale już dość dawno przestało mi to działać... Numer przeniesiony 9 czerwca.

ja przenosiłem w kwietniu,
sprawdzałem dziś - nadal działa.

Data: 2009-07-27 07:20:26
Autor: barum
Bolek <test@test.com> napisał(a):
ja przenosiłem w kwietniu,
sprawdzałem dziś - nadal dział.

Ha! Ciekawoska. U mnie nie działa (aż ponownie sprawdziłem) a na pewno działało jak byłem w plusie... Przenosiłem Simplus -> Play Fresh

barum

--

mail z powiadomieniem SMS-owym w Play?