mail z powiadomieniem SMS-owym w Play?

Data: 2009-07-25 21:56:45
Autor: Gr
mail z powiadomieniem SMS-owym w Play?
Irk pisze:
Witam,
Będąc w Plusie korzystałem z usługi Plusnet gdzie przy każdym
mailu przychodzącym na tą skrzynkę był wysyłany SMS na telefon
komórkowy (oczywiście plusowy) z powiadomieniem o tym mailu.
Teraz przyszedłem do Play i szukam identycznej usługi i jakoś nie mogę
nic znaleźć. Podpowiecie coś?

Nie ma w playu takiej usługi. Też na nią czekam.

Data: 2009-07-25 13:52:57
Autor: Irk
On 25 Lip, 21:56, Gr <gr_nospa...@gmail.com> wrote:
> [...]
> nic znaleźć. Podpowiecie coś?

Nie ma w playu takiej usługi. Też na nią czekam.

Autopsja podpowiada, że możemy się nie doczekać :(

Data: 2009-07-25 23:01:29
Autor: Piotr M
Irk pisze:

Nie ma w playu takiej usługi. Też na nią czekam.

Autopsja podpowiada, że możemy się nie doczekać :(

To jak zakombinować aby było powiadamianie? Ja mam np konta w gmailu, ale powiedzmy że jeszcze gdzie indziej. Zrobić przekierowania całą pocztę przez jakieś konto co daje powiadomienie? (i jeszcze darmowe). Może nie przekierowanie a w sensie wysyłanie kopii. Ale coś mi mówi że to chyba nie fajny pomysł. Ma ktoś jeszcze jakiś inny?

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
  - Szukałem, ale nie znalazłem."