mail z powiadomieniem SMS-owym w Play?

Data: 2009-07-25 21:56:03
Autor: mk_102
mail z powiadomieniem SMS-owym w Play?

Użytkownik "Irk" <jw1066@wp.pl> napisał w wiadomości news:fa355c2d-1239-4df5-af14-3a05f23f5878s15g2000yqs.googlegroups.com...
Witam,
Będąc w Plusie korzystałem z usługi Plusnet gdzie przy każdym
mailu przychodzącym na tą skrzynkę był wysyłany SMS na telefon
komórkowy (oczywiście plusowy) z powiadomieniem o tym mailu.
Teraz przyszedłem do Play i szukam identycznej usługi i jakoś nie mogę
nic znaleźć. Podpowiecie coś?

Wróć do Plusa :)
MK

Data: 2009-07-25 13:51:17
Autor: Irk
mail z powiadomieniem SMS-owym w Play?
On 25 Lip, 21:56, "mk_102" <m.krasuc...@chello.pl> pisze...
[...]

Jak tylko podciągną się tak jak Play, że za 50 zł netto (biznes)
dostanę
170 min do wszystkich i 2000 na stacjonarne i do Play (+ inne dodatki)
zamiast 100 minut do wszystkich jak to Plus mi zaoferował (żenada) to
wracam od zaraz :)

mail z powiadomieniem SMS-owym w Play?