mail z powiadomieniem SMS-owym w Play?

Data: 2009-07-26 10:38:38
Autor: Bolek
mail z powiadomieniem SMS-owym w Play?

Podpowiecie coś?

Jeśli przenosiles numer, sprawdz,
prawdopodobnie działa przekierowanie
na +48xxxxxxxxx@text.plusgsm.pl

Data: 2009-07-26 10:15:05
Autor: Irk
mail z powiadomieniem SMS-owym w Play?
On 26 Lip, 10:38, "Bolek" <t...@test.com> wrote:
> Podpowiecie coś?

Jeśli przenosiles numer, sprawdz,
prawdopodobnie działa przekierowanie
na +48xxxxxx...@text.plusgsm.pl

BINGO!!! :))
Działa, o to chodziło!
Dzięki!

Boje się tylko żeby tego nie wyłączyli bo samo
konto w Plusnecie działało przez ok. 3 tygodnie po
przeprowadzce do Play i wyłączyli mi je.

Irk

PS
Ciekwe po co ludzie (nawet w tym wątku) skaczą sobie do oczu
dowodząc coś w rodzaju "wyższości Świat Bożego Narodzenia nad Świętami
Wielkanocnymi" kompletnie nic nie wnosząc do tematu dyskusji...
Polak zawsze musi pomarudzić?..

Data: 2009-07-26 20:48:23
Autor: barum
mail z powiadomieniem SMS-owym w Play?
Irk <jw1066@wp.pl> napisał(a):
BINGO!!! :))

Cóż... Nie chcę być posłańcem złych wieści, ale już dość dawno przestało mi to działać... Numer przeniesiony 9 czerwca.

barum

Data: 2009-07-26 14:45:48
Autor: Irk
On 26 Lip, 22:48, "barum" <barumbarum1.WYT...@gazeta.pl> wrote:
> BINGO!!! :))

Cóż... Nie chcę być posłańcem złych wieści, ale już dość dawno przestało mi
to działać... Numer przeniesiony 9 czerwca.

tego się właśnie obawiam :(

Data: 2009-07-27 08:17:40
Autor: Bolek
mail z powiadomieniem SMS-owym w Play?

Cóż... Nie chcę być posłańcem złych wieści, ale już dość dawno przestało mi to działać... Numer przeniesiony 9 czerwca.

ja przenosiłem w kwietniu,
sprawdzałem dziś - nadal działa.

Data: 2009-07-27 07:20:26
Autor: barum
Bolek <test@test.com> napisał(a):
ja przenosiłem w kwietniu,
sprawdzałem dziś - nadal dział.

Ha! Ciekawoska. U mnie nie działa (aż ponownie sprawdziłem) a na pewno działało jak byłem w plusie... Przenosiłem Simplus -> Play Fresh

barum

--

mail z powiadomieniem SMS-owym w Play?