[Multibank] mają chyba za dużo kasy

Data: 2010-09-29 17:48:12
Autor: Kamil Jońca
[Multibank] mają chyba za dużo kasy
Dziś wyjąłem ze skrzynki przesyłkę formatu A4. Po otworzeniu ukazał się
katalog rabatów do kart Multi, na kredowym papierze ...

Jeśli ktoś z multi to czyta: ja naprawdę wolałbym jakiś money-back w
rodzaju polbankowego. ALbo możliwość bezprowizyjnego cashbacku w
sklepach.

KJ

KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
(J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")

Data: 2010-09-29 21:41:58
Autor: RobertS
[...]

ale bankowcy z multi chcieli Cię uszczęśliwić na siłę...żeby się nie zmarnowało to powinieneś teraz z jakiegoś rabatu skorzystać ;-)

RobertS

Data: 2010-09-29 22:18:45
Autor:
RobertS <bob75@xpostx.pl> napisał(a):

> [...]
ale bankowcy z multi chcieli Cię uszczęśliwić na siłę...żeby się nie zmarnowało to powinieneś teraz z jakiegoś rabatu skorzystać ;-)

Lepiej niech Autor wątku sprawdzi, czy tam nie ma maczkiem gdzieś czegoś w
rodzaju "w przypadku nie skorzystania do dnia .... z  minimum 1 oferty
rabatowej.... z konta Klienta zostanie pobrana opłata w wysokości.... PLN"

;p

--

[Multibank] mają chyba za dużo kasy