majesty 250

Data: 2011-09-24 23:21:36
Autor: PawelK vel Pablo
majesty 250
Dołączam do Tytusa też będę skutersem jesiennym.

Drogą kupna zanabyłem Majesty 250 z 97 roku za mały grosz.

Zrobiłem podstawowy serwis typu filtry, oleje.

Tak się tylko zastanawiam czemu dziad maksymalnie jedzie stówką, w/g
danych w necie powinien ciągnąć 130.

Pasek nominalnie jest 22.6, minimalny wymiar to 21.0, mój ma 21.5.

Świece zmieniłem, stara jest brązowa tak jak powinna być. Jakieś
pomysły co go zamula?

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2011-09-24 21:40:43
Autor: AZ
majesty 250
On 2011-09-24, PawelK vel Pablo <e-mail@w.stopce> wrote:
Dołączam do Tytusa też będę skutersem jesiennym.

To sie tak tylko mowi, on tez mial jezdzic tylko jesienia ale juz mu tak
zostalo.

Zrobiłem podstawowy serwis typu filtry, oleje.

Tak się tylko zastanawiam czemu dziad maksymalnie jedzie stówką, w/g
danych w necie powinien ciągnąć 130.

Pasek nominalnie jest 22.6, minimalny wymiar to 21.0, mój ma 21.5.

A wariator? W seusie rolki czy maja wymiar i sa okragle, czy ich
prowadnice sa nasmarowane.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-09-24 23:41:55
Autor: PawelK vel Pablo
majesty 250
Dnia 267 roku bieżącego, AZ zeznał(a) jak następuje:

> Pasek nominalnie jest 22.6, minimalny wymiar to 21.0, mój ma 21.5.
>  A wariator? W seusie rolki czy maja wymiar i sa okragle, czy ich
prowadnice sa nasmarowane.

Tego nie sprawdziłem. Nie wiedziałem, że trzeba :-)

Data: 2011-09-27 07:33:03
Autor: Don Pedro
majesty 250
W dniu 2011-09-24 23:40, AZ pisze:
A wariator? W seusie rolki czy maja wymiar i sa okragle, czy ich
prowadnice sa nasmarowane.

Ja tam ze skuterami wiele wspólnego nie mam, ale słyszałem, że wariator nie powinien być smarowany, bo po pierwsze smar + kurz może zaklejać rolki, a po drugie jak smar wyjdzie na zewnątrz to się zacznie pasek na nim ślizgać. Dla mnie to brzmi sensownie, może ktoś coś więcej w temacie?

Pozdr
DP i zeroskuterów w garażu

Data: 2011-09-27 09:43:38
Autor: AZ
majesty 250
On 2011-09-27, Don Pedro <no.fear@op.pl> wrote:

[...]

Az dziw ze taki jeden skuters nic nie napisal. To zalezy od konstrukcji,
sa wariatory ktore sie smaruje i ktorych nie (te pewnie rolki maja z
jakiegos samosmarujacego materialu), akurat w Majesty sie smaruje:

http://img813.imageshack.us/img813/3640/majestywariator.png

A szczykawka z literka B znaczy: Radlagerfett auftragen

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-09-27 23:30:21
Autor: Tytus
majesty 250
 Siemka

***AZ
[...]

Rozumiem ze kolega do mnie pije...ale ja posiadam skuter wyprodukowany
przez inna firme niz KHI co jakby zwalnia mnie ze znajomosci jego
budowy.
Obsluga gutka od ponad roku sprowadza sie do wymiany oleju jak
komputer poinformuje ze jest taki mus,
i klockow jak zauwaze.
Nawet zarowki mi sie nie chce wymieniac - bo mam dwie.

Data: 2011-09-28 08:43:02
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
majesty 250
Tytus napisał(a):
Nawet zarowki mi sie nie chce wymieniac - bo mam dwie.

Jedna z przodu a druga z tylu? Hoho, to pewnie honda??

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-09-28 00:23:20
Autor: Tytus
majesty 250
Siemka

*** Kamil Nowak 'Amil'
Jedna z przodu a druga z tylu? Hoho, to pewnie honda??

Nie badz taka alfabeta...piszem przeca ze Gutek.

Data: 2011-09-24 22:36:22
Autor: siny
majesty 250

Swiece zmienilem, stara jest brazowa tak jak powinna byc. Jakies
pomysly co go zamula?

w moim czasem wydech nagarowo sie przytykal

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl
V850 T5 2,3 20V '96r; B5234FT Motronic 4.3; AW 50-42 "Poskramiacz"
FZS600 Fazer '01 63kkm -> na sprzedaz
CBR600F F4i '02 27kkm "Laleczka"
Warszawa Goclaw

Data: 2011-09-24 21:41:48
Autor: AZ
majesty 250
On 2011-09-24, siny <say4@wp.pl> wrote:
Swiece zmienilem, stara jest brazowa tak jak powinna byc. Jakies
pomysly co go zamula?

w moim czasem wydech nagarowo sie przytykal

Ale w czym? Zatkane wydechy to domena 2T, Majesty to 4T.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-09-25 20:20:19
Autor: Seba
majesty 250
Dnia Sat, 24 Sep 2011 23:21:36 +0200, PawelK vel Pablo napisa³(a):

Do³±czam do Tytusa te¿ bêdê skutersem jesiennym.

Drog± kupna zanaby³em Majesty 250 z 97 roku za ma³y grosz.

Witaj w klubie. Ja w tym sezonie uje¿d¿am tak¿e ¿onkowego Piaggio/125 cm3 po mojej wsi i
siê okaza³o ¿e moto moje jest u¿ywane akualnie
weekendowo/wypadowo/prêdko¶ciowo. W ca³ej reszcie pierdzikó³ko daje radê
lekko lepiej.

Zrobi³em podstawowy serwis typu filtry, oleje.

Tak siê tylko zastanawiam czemu dziad maksymalnie jedzie stówk±, w/g
danych w necie powinien ci±gn±æ 130.

Pasek nominalnie jest 22.6, minimalny wymiar to 21.0, mój ma 21.5.

¦wiece zmieni³em, stara jest br±zowa tak jak powinna byæ. Jakie¶
pomys³y co go zamula?

W skutersonach masz wiêcej do sprawdzenia - w sensie
ga¼nikowo/wariatorowo/paskowo/¶wiecowo/olejowo.
Wiesz - to nie ma nadmiaru mocy, wiêc ka¿dy umarniêty/zagubiony konik
siê liczy.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-09-26 15:17:56
Autor: Andrzej
majesty 250

Użytkownik "PawelK vel Pablo" <e-mail@w.stopce> napisał w wiadomości news:20110924232136.08fd3cdaX61s.homelinux.net...
Świece zmieniłem, stara jest brązowa tak jak powinna być. Jakieś
pomysły co go zamula?

Sprzęgło? Wtedy będzie się gorzej zbierała i wolniej jeździła. Ale 130 skuterem to lekka przeginka - moto do tego lepsiejsze.

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2011-09-30 05:08:23
Autor: PawelK vel Pablo
majesty 250
Dnia 267 roku bieżącego, PawelK vel Pablo zeznał(a) jak następuje:

Tak się tylko zastanawiam czemu dziad maksymalnie jedzie stówką, w/g
danych w necie powinien ciągnąć 130.

Ta....

Membrana wyglÄ…da jak ser szwajcarski to nie jedzie.
Jeden problem przerodził się w drugi...

Oryginalna membrana 150 ojro, chciałem pogrzebać po modelu gaźnika ale
nic na nim nie wytłoczyli tylko 4UC 01 6G11 i literki tk w
kółeczku

Wygląda na to że nie ma zamiennika żadnego,

drogie brawo pomóż :-)

Data: 2011-09-30 09:05:05
Autor: Norbi
majesty 250
W dniu 2011-09-30 05:08, PawelK vel Pablo pisze:

[...]

W Brawo Ci nie napisza zebys zregenerowal membrane za pomoca prezerwatywy...

Na troche pomoze i mozesz szukac nowej membrany

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2011-09-30 20:30:27
Autor: PawelK vel Pablo
majesty 250
Dnia 273 roku bieżącego, Norbi zeznał(a) jak następuje:

W Brawo Ci nie napisza zebys zregenerowal membrane za pomoca
prezerwatywy...

nie wyda, stara jest twarda jak podeszwa od buta i dziurawa jak dobry
ser.
Na troche pomoze i mozesz szukac nowej membrany

Szukam, ale nic z tego nie wynika. Gaźników do majesty też nie ma.
Coś mi się wydaje, że najprościej będzie zaadoptować jakiś chiński
gaźnik. Nowy kosztuje w granicach 200zł więc w porównaniu do
ceny nowej membrany to jak za darmo.

Data: 2011-09-30 13:17:07
Autor: Monster
majesty 250
W dniu 2011-09-30 20:30, PawelK vel Pablo pisze:

Szukam, ale nic z tego nie wynika. Ga¼ników do majesty te¿ nie ma.
Co¶ mi siê wydaje, ¿e najpro¶ciej bêdzie zaadoptowaæ jaki¶ chiñski
ga¼nik. Nowy kosztuje w granicach 200z³ wiêc w porównaniu do
ceny nowej membrany to jak za darmo.

Mo¿liwe ¿e bêd± to ¼le wydane 200z³,a skoñczy siê i tak na nowej
membranie.
Swego czasu do ruska kupi³em omy³kowo chiñczyki zamiast ruskich
Pekarów i le¿± na pó³ce-¶rednio ¿yj± kilka tys km i ¶mietnik:-/

--
Tomek
BMW R1100S

majesty 250