Data: 2011-09-24 23:21:36 | |
Autor: PawelK vel Pablo | |
majesty 250 | |
Dołączam do Tytusa też będę skutersem jesiennym.
Drogą kupna zanabyłem Majesty 250 z 97 roku za mały grosz. Zrobiłem podstawowy serwis typu filtry, oleje. Tak się tylko zastanawiam czemu dziad maksymalnie jedzie stówką, w/g danych w necie powinien ciągnąć 130. Pasek nominalnie jest 22.6, minimalny wymiar to 21.0, mój ma 21.5. Świece zmieniłem, stara jest brązowa tak jak powinna być. Jakieś pomysły co go zamula? -- PawelK vel Pablo e-mail: pablo i klubvolvo org pl V850 T5 2,3 20V '96r; B5234FT Motronic 4.3; AW 50-42 "Poskramiacz" FZS600 Fazer '01 63kkm -> na sprzedaż CBR600F F4i '02 27kkm "Laleczka" Warszawa Gocław |
|
Data: 2011-09-24 21:40:43 | |
Autor: AZ | |
majesty 250 | |
On 2011-09-24, PawelK vel Pablo <e-mail@w.stopce> wrote:
Dołączam do Tytusa też będę skutersem jesiennym.To sie tak tylko mowi, on tez mial jezdzic tylko jesienia ale juz mu tak zostalo. A wariator? W seusie rolki czy maja wymiar i sa okragle, czy ich prowadnice sa nasmarowane. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-09-24 23:41:55 | |
Autor: PawelK vel Pablo | |
majesty 250 | |
Dnia 267 roku bieżącego, AZ zeznał(a) jak następuje:
> Pasek nominalnie jest 22.6, minimalny wymiar to 21.0, mój ma 21.5. Tego nie sprawdziłem. Nie wiedziałem, że trzeba :-) -- PawelK vel Pablo e-mail: pablo i klubvolvo org pl V850 T5 2,3 20V '96r; B5234FT Motronic 4.3; AW 50-42 "Poskramiacz" FZS600 Fazer '01 63kkm -> na sprzedaż CBR600F F4i '02 27kkm "Laleczka" Warszawa Gocław |
|
Data: 2011-09-27 07:33:03 | |
Autor: Don Pedro | |
majesty 250 | |
W dniu 2011-09-24 23:40, AZ pisze:
A wariator? W seusie rolki czy maja wymiar i sa okragle, czy ich Ja tam ze skuterami wiele wspólnego nie mam, ale słyszałem, że wariator nie powinien być smarowany, bo po pierwsze smar + kurz może zaklejać rolki, a po drugie jak smar wyjdzie na zewnątrz to się zacznie pasek na nim ślizgać. Dla mnie to brzmi sensownie, może ktoś coś więcej w temacie? Pozdr DP i zeroskuterów w garażu |
|
Data: 2011-09-27 09:43:38 | |
Autor: AZ | |
majesty 250 | |
On 2011-09-27, Don Pedro <no.fear@op.pl> wrote:
Az dziw ze taki jeden skuters nic nie napisal. To zalezy od konstrukcji, sa wariatory ktore sie smaruje i ktorych nie (te pewnie rolki maja z jakiegos samosmarujacego materialu), akurat w Majesty sie smaruje: http://img813.imageshack.us/img813/3640/majestywariator.png A szczykawka z literka B znaczy: Radlagerfett auftragen -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-09-27 23:30:21 | |
Autor: Tytus | |
majesty 250 | |
Siemka
***AZ Az dziw ze taki jeden skuters nic nie napisal. To zalezy od konstrukcji, sa wariatory ktore sie smaruje i ktorych nie (te pewnie rolki maja z Rozumiem ze kolega do mnie pije...ale ja posiadam skuter wyprodukowany przez inna firme niz KHI co jakby zwalnia mnie ze znajomosci jego budowy. Obsluga gutka od ponad roku sprowadza sie do wymiany oleju jak komputer poinformuje ze jest taki mus, i klockow jak zauwaze. Nawet zarowki mi sie nie chce wymieniac - bo mam dwie. T |
|
Data: 2011-09-28 08:43:02 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
majesty 250 | |
Tytus napisał(a):
Nawet zarowki mi sie nie chce wymieniac - bo mam dwie. Jedna z przodu a druga z tylu? Hoho, to pewnie honda?? -- Kamil Nowak 'Amil' rocker's not dead Krakuf |
|
Data: 2011-09-28 00:23:20 | |
Autor: Tytus | |
majesty 250 | |
Siemka
*** Kamil Nowak 'Amil' Jedna z przodu a druga z tylu? Hoho, to pewnie honda?? Nie badz taka alfabeta...piszem przeca ze Gutek. T |
|
Data: 2011-09-24 22:36:22 | |
Autor: siny | |
majesty 250 | |
Swiece zmienilem, stara jest brazowa tak jak powinna byc. Jakies w moim czasem wydech nagarowo sie przytykal -- PawelK vel Pablo e-mail: pablo i klubvolvo org pl V850 T5 2,3 20V '96r; B5234FT Motronic 4.3; AW 50-42 "Poskramiacz" FZS600 Fazer '01 63kkm -> na sprzedaz CBR600F F4i '02 27kkm "Laleczka" Warszawa Goclaw |
|
Data: 2011-09-24 21:41:48 | |
Autor: AZ | |
majesty 250 | |
On 2011-09-24, siny <say4@wp.pl> wrote:
Ale w czym? Zatkane wydechy to domena 2T, Majesty to 4T.Swiece zmienilem, stara jest brazowa tak jak powinna byc. Jakies -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-09-25 20:20:19 | |
Autor: Seba | |
majesty 250 | |
Dnia Sat, 24 Sep 2011 23:21:36 +0200, PawelK vel Pablo napisa³(a):
Do³±czam do Tytusa te¿ bêdê skutersem jesiennym. Witaj w klubie. Ja w tym sezonie uje¿d¿am tak¿e ¿onkowego Piaggio/125 cm3 po mojej wsi i siê okaza³o ¿e moto moje jest u¿ywane akualnie weekendowo/wypadowo/prêdko¶ciowo. W ca³ej reszcie pierdzikó³ko daje radê lekko lepiej.
W skutersonach masz wiêcej do sprawdzenia - w sensie ga¼nikowo/wariatorowo/paskowo/¶wiecowo/olejowo. Wiesz - to nie ma nadmiaru mocy, wiêc ka¿dy umarniêty/zagubiony konik siê liczy. -- Pozdrawiam, Sebastian S. FZS 600 |
|
Data: 2011-09-26 15:17:56 | |
Autor: Andrzej | |
majesty 250 | |
Użytkownik "PawelK vel Pablo" <e-mail@w.stopce> napisał w wiadomości news:20110924232136.08fd3cdaX61s.homelinux.net... Świece zmieniłem, stara jest brązowa tak jak powinna być. Jakieś Sprzęgło? Wtedy będzie się gorzej zbierała i wolniej jeździła. Ale 130 skuterem to lekka przeginka - moto do tego lepsiejsze. -- Pozdrv! Andrzej http://glajty.w.interia.pl http://ump.waw.pl 650 i 125 |
|
Data: 2011-09-30 05:08:23 | |
Autor: PawelK vel Pablo | |
majesty 250 | |
Dnia 267 roku bieżącego, PawelK vel Pablo zeznał(a) jak następuje:
Tak się tylko zastanawiam czemu dziad maksymalnie jedzie stówką, w/g Ta.... Membrana wygląda jak ser szwajcarski to nie jedzie. Jeden problem przerodził się w drugi... Oryginalna membrana 150 ojro, chciałem pogrzebać po modelu gaźnika ale nic na nim nie wytłoczyli tylko 4UC 01 6G11 i literki tk w kółeczku Wygląda na to że nie ma zamiennika żadnego, drogie brawo pomóż :-) -- PawelK vel Pablo e-mail: pablo i klubvolvo org pl V850 T5 2,3 20V '96r; B5234FT Motronic 4.3; AW 50-42 "Poskramiacz" FZS600 Fazer '01 63kkm -> na sprzedaż CBR600F F4i '02 27kkm "Laleczka" Warszawa Gocław |
|
Data: 2011-09-30 09:05:05 | |
Autor: Norbi | |
majesty 250 | |
W dniu 2011-09-30 05:08, PawelK vel Pablo pisze:
W Brawo Ci nie napisza zebys zregenerowal membrane za pomoca prezerwatywy... Na troche pomoze i mozesz szukac nowej membrany Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2011-09-30 20:30:27 | |
Autor: PawelK vel Pablo | |
majesty 250 | |
Dnia 273 roku bieżącego, Norbi zeznał(a) jak następuje:
W Brawo Ci nie napisza zebys zregenerowal membrane za pomoca nie wyda, stara jest twarda jak podeszwa od buta i dziurawa jak dobry ser. Na troche pomoze i mozesz szukac nowej membrany Szukam, ale nic z tego nie wynika. Gaźników do majesty też nie ma. Coś mi się wydaje, że najprościej będzie zaadoptować jakiś chiński gaźnik. Nowy kosztuje w granicach 200zł więc w porównaniu do ceny nowej membrany to jak za darmo. -- PawelK vel Pablo e-mail: pablo i klubvolvo org pl V850 T5 2,3 20V '96r; B5234FT Motronic 4.3; AW 50-42 "Poskramiacz" FZS600 Fazer '01 63kkm -> na sprzedaż CBR600F F4i '02 27kkm "Laleczka" Warszawa Gocław |
|
Data: 2011-09-30 13:17:07 | |
Autor: Monster | |
majesty 250 | |
W dniu 2011-09-30 20:30, PawelK vel Pablo pisze:
Szukam, ale nic z tego nie wynika. Ga¼ników do majesty te¿ nie ma. Mo¿liwe ¿e bêd± to ¼le wydane 200z³,a skoñczy siê i tak na nowej membranie. Swego czasu do ruska kupi³em omy³kowo chiñczyki zamiast ruskich Pekarów i le¿± na pó³ce-¶rednio ¿yj± kilka tys km i ¶mietnik:-/ -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|