majesty 250

Data: 2011-09-24 21:40:43
Autor: AZ
majesty 250
On 2011-09-24, PawelK vel Pablo <e-mail@w.stopce> wrote:
Do艂膮czam do Tytusa te偶 b臋d臋 skutersem jesiennym.

To sie tak tylko mowi, on tez mial jezdzic tylko jesienia ale juz mu tak
zostalo.

Zrobi艂em podstawowy serwis typu filtry, oleje.

Tak si臋 tylko zastanawiam czemu dziad maksymalnie jedzie st贸wk膮, w/g
danych w necie powinien ci膮gn膮膰 130.

Pasek nominalnie jest 22.6, minimalny wymiar to 21.0, m贸j ma 21.5.

A wariator? W seusie rolki czy maja wymiar i sa okragle, czy ich
prowadnice sa nasmarowane.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-09-24 23:41:55
Autor: PawelK vel Pablo
majesty 250
Dnia 267 roku bie偶膮cego, AZ zezna艂(a) jak nast臋puje:

> Pasek nominalnie jest 22.6, minimalny wymiar to 21.0, m贸j ma 21.5.
>  A wariator? W seusie rolki czy maja wymiar i sa okragle, czy ich
prowadnice sa nasmarowane.

Tego nie sprawdzi艂em. Nie wiedzia艂em, 偶e trzeba :-)

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2011-09-27 07:33:03
Autor: Don Pedro
majesty 250
W dniu 2011-09-24 23:40, AZ pisze:
A wariator? W seusie rolki czy maja wymiar i sa okragle, czy ich
prowadnice sa nasmarowane.

Ja tam ze skuterami wiele wsp贸lnego nie mam, ale s艂ysza艂em, 偶e wariator nie powinien by膰 smarowany, bo po pierwsze smar + kurz mo偶e zakleja膰 rolki, a po drugie jak smar wyjdzie na zewn膮trz to si臋 zacznie pasek na nim 艣lizga膰. Dla mnie to brzmi sensownie, mo偶e kto艣 co艣 wi臋cej w temacie?

Pozdr
DP i zeroskuter贸w w gara偶u

Data: 2011-09-27 09:43:38
Autor: AZ
majesty 250
On 2011-09-27, Don Pedro <no.fear@op.pl> wrote:

[...]

Az dziw ze taki jeden skuters nic nie napisal. To zalezy od konstrukcji,
sa wariatory ktore sie smaruje i ktorych nie (te pewnie rolki maja z
jakiegos samosmarujacego materialu), akurat w Majesty sie smaruje:

http://img813.imageshack.us/img813/3640/majestywariator.png

A szczykawka z literka B znaczy: Radlagerfett auftragen

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-09-27 23:30:21
Autor: Tytus
majesty 250
 Siemka

***AZ
[...]

Rozumiem ze kolega do mnie pije...ale ja posiadam skuter wyprodukowany
przez inna firme niz KHI co jakby zwalnia mnie ze znajomosci jego
budowy.
Obsluga gutka od ponad roku sprowadza sie do wymiany oleju jak
komputer poinformuje ze jest taki mus,
i klockow jak zauwaze.
Nawet zarowki mi sie nie chce wymieniac - bo mam dwie.

Data: 2011-09-28 08:43:02
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
majesty 250
Tytus napisa艂(a):
Nawet zarowki mi sie nie chce wymieniac - bo mam dwie.

Jedna z przodu a druga z tylu? Hoho, to pewnie honda??

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-09-28 00:23:20
Autor: Tytus
majesty 250
Siemka

*** Kamil Nowak 'Amil'
Jedna z przodu a druga z tylu? Hoho, to pewnie honda??

Nie badz taka alfabeta...piszem przeca ze Gutek.

majesty 250