majowka

Data: 2010-04-23 16:15:56
Autor: haze
majowka
wlasnie się dowiedziałem że mam wtorek 4.05 wolne za sobote
wiec biorac 3 dni urlopu mam 9 dni wolnego
moze by tak gdzies pojechac jeszcze
zbieram ekipe
łódź

pozdro od haze

Data: 2010-04-30 23:25:50
Autor: michal999
majowka
ja bym chcial - gdzie proponujesz?

michal

Data: 2010-05-11 11:37:49
Autor: haze
majowka
No jest taka opcja żeby lecieć 21.05 - 26.05
samolot w dwie strony do mediolanu z katowic(rianair, wizzair) 80plz (cena przy zabraniu bagażu podręcznego tylko)
 + 120plz bazgaz rejestrowany
+ 270plz sprzęt sportowy (SIC)
lataja tez z wrocławia, gdanska, poznania(wizzair), a z krakowa rianair

albo
lot z samym bagażem podręcznym i wypożyczenie na miejscu ok 20E/dzień z akomplet

albo
spakować sprzęty narciarskie 3 osób w jedną wspólną torbę
i zapodać też wspólny bagaż rejestrowany
wtedy  to 120plz + 270plz rozłoży się na 2-ch czy 3-ech

+
wynajęcie auta na 2ch/ czy 3-ch
ok23E/ dzień

+ dojazd do EsspaceKilly lub innego francuskiego osrodka czynnego
(kiedyś były loty tanie do grenoble czy genewy, ale juz dawno niet)

+ odwiedzenie Całunu Turyńskiego : do 23.05

Ot taki drafcik na szybko ale może coś wyjdzie z tego

Pozdrawiam
haze

PS: tak nadmieniam tylko że nawet opcja beznarciarska jawi się b. korzystnie
jeśli pojechać bez bagazu rejestrowanego. (albo sie spakowac w 3ke do jednej walizy)
5 dni wynajecia auta 500plz
lot 80plz ( pewnie bedzie ok 100)
750plz jakby podzielic na 3 to wychodzi 200/os za wycieczke obiazdową po italii
+ jakies noclegi do tego powiedzmy 11E/os choc mozna pewnie w barze przesiedziec do rana
a pozniej na plaży (pewnie i tak jest cieplej niz nad bałtykiem w szczycie sezonu)

majowka