mała funkcjonalna umywalka

Data: 2009-03-12 10:49:13
Autor: P.
mała funkcjonalna umywalka
Witam
Szukam małej ok 40 cm szer. umywalki, ale takiej, która jest funkcjonalnie zaprojektowana i może służyć do czego¶ więcej niż tylko umycie r±k - będę wdzięczny za sugestie dotycz±ce konkretnych modeli.

pozdr

Data: 2009-03-12 11:05:49
Autor: ±ćęłń󶼿
mała funkcjonalna umywalka
Co¶ ostatnio widziałem albo Koło albo Roca, jakby prostok±tny głęboki zlew.
JaC

-- -- -

Data: 2009-03-12 11:23:02
Autor: Panslavista
mała funkcjonalna umywalka

Użytkownik "±ćęłń󶼿" <usunto@wp.eu> napisał w wiadomo¶ci
Co¶ ostatnio widziałem albo Koło albo Roca, jakby prostok±tny głęboki zlew.
JaC

Nie wystarczy wam odlewana z bazaltu mykwa?

Data: 2009-03-12 21:32:05
Autor: Tomasz Nowicki

Co¶ ostatnio widziałem albo Koło albo Roca, jakby prostok±tny głęboki zlew.
JaC

Nie wystarczy wam odlewana z bazaltu mykwa?

Ty, Panslav, nie przeceniaj swych wrogów - z bazaltu to się chyba ceramiki
sanitarnej użytkowej nie odlewa, najwyżej rury i kamienie do młynów.
Ale swoj± drog±, ciekawie mogłaby wygl±dać umywalka z bazaltu (bo sracz to
chyba ma nadmiernie skomplikowany kształt)

T.

Data: 2009-03-12 22:12:49
Autor: Jan Werbiński
mała funkcjonalna umywalka
Użytkownik "Tomasz Nowicki" <tipsybrown@spamhole.com> napisał w wiadomo¶ci
[...]

Ja słyszałem, że Panslav ma talerze z asfaltu

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-03-11 22:17:53
Autor: Panslavista
mała funkcjonalna umywalka

Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w
wiadomo¶ci news:gpbu0l$8s8$1atlantis.news.neostrada.pl...

Z klasztoru Ka-O-Lin...

Data: 2009-03-13 00:45:08
Autor: ±ćęłń󶼿
mała funkcjonalna umywalka
Nie Panslav lecz Lawa, i nie talerze lecz półdupki.
JaC

-- -- -