mala ksieg. RP - VAT7 - zwrot VAT

Data: 2010-04-17 15:31:33
Autor: cef
mala ksieg. RP - VAT7 - zwrot VAT
Przemek wrote:

To co chce to odzyskac VAT a najlepiej by poszedl mi jako czesc
podatku dochodowego, ktory musze odprowadzic

Da sie, ale po pierwsze trzeba pisac odrebne pismo o kompensowanie.
Po drugie, to dwa odrebne podatki i zanim zadziala zwrot w jednym, to mina terminy w drugim
i nawet jesli to ten sam urzad, to zajmuja sie tym inni ludzie, inne sa procedury i zanim
dotrze informacja o kompensacji, to uruchomia sie procedury "scigania" z innego tytulu

1) Jak powinny byc te pola wypelnione (ktore pouste, ktore wypelnione
i gdzie checkboxy pozaznaczane
- czy powinienem wysylac jakies osobne pismo o zwrot?

No, tu chyba Ty decydujesz. Co pozaznaczasz, to taka jest Twoja dyspozycja.
Sprawdz tylko w ustawie  które terminy i typy zwrotów wymagaja odrebnego wniosku.

2) jak zmusic MK RP by wlasciciwie pozaznaczala te pola

Ten program chyba trzeba umiec obslugiwac, bo jedni tu placza, ze nic sie nie da,
a inni, ze dziala i wszystko OK. Nie uzywam go, wiec nie wiem.

mala ksieg. RP - VAT7 - zwrot VAT