małe auto do miasta - warto?

Data: 2011-10-02 09:04:48
Autor: Nex@pl
małe auto do miasta - warto?
Nie wiem co to za oszczędność kupić nowe auto specjalnie na miasto :) Miałem podobny dylemat, więc stanęło na tym, że na miasto jest auto, które było warte 600zł i po drobnych naprawach jeździ. Nie żal jak ktos stuknie, puknie, swoje zadanie spełnia - jeździ :) Małe coupe, jeszcze z gazem, a nawet już oldtimer - rocznik 81' :) Oczywiście żona na pewno nie będzie takim jeździć, ale wtedy nie widzę oszczędności w kupowaniu nowego auta tylko na miasto, troche to takie.. hm... :)

małe auto do miasta - warto?