male ekrany dotykowe (~7") gdzie kupie

Data: 2010-02-01 14:18:06
Autor: fafik
male ekrany dotykowe (~7") gdzie kupie
szukam ekranow dotykowych, a w sumie samych warstw dotykowych do takich ekranow
ciezko znalesc takie cuda w rozsadnej cenie - potrzebuje na wyswietlacz panoramiczny 7" (+/-) 1" - z wujsciem na rs232 lub USB
mozna gdzies to dostac w PL ?

Data: 2010-02-01 14:49:32
Autor: orcio
fafik pisze:
[...]

  Lilliput wiem ze można zamówić prosto z chin u producenta ale jako hurt o detalu nic nie powiem

orcio

Data: 2010-02-01 17:56:36
Autor: Konrad 'd3viCe' PiĂłro
male ekrany dotykowe (~7") gdzie kupie
On Mon, 01 Feb 2010 14:49:32 +0100
orcio <orcio@NOSPAMinteria.pl> wrote:

fafik pisze:
> [...]
> ciezko znalesc takie cuda w rozsadnej cenie - potrzebuje na
> wyswietlacz panoramiczny 7" (+/-) 1" - z wujsciem na rs232 lub USB

  Lilliput wiem ze moĹźna zamĂłwić prosto z chin u producenta ale jako hurt o detalu nic nie powiem

Kiepskie jakościowo są te ich wyroby :/ Mam jednego takiego (kupiłem w
LogicSupply).

Konrad 'd3viCe' PiĂłro

Data: 2010-02-01 15:29:21
Autor: PC
male ekrany dotykowe (~7") gdzie kupie
Może tu coś znajdziesz: http://lcd.elementy.pl/

PC

Data: 2010-02-01 17:17:36
Autor: Jacek
Dnia Mon, 01 Feb 2010 14:18:06 +0100, fafik napisał(a):

[...]

www.weintek.pl

male ekrany dotykowe (~7") gdzie kupie