małe nowe auto <> duże stare auto

Data: 2015-01-05 22:35:56
Autor: ToMasz
małe nowe auto <> duże stare auto

trzeba kupić "nowe" auto które bedzie robić niezbyt często (2x miesiąc) ale za to długie trasy >1000km
polska czy za granicą?

Kwestia czy lepiej robić to (przykład)
- nową Fabią użyczoną przez pracodawcę
- 10 letnią Skodą Octavią własną pracodawca pokrywa paliwo + dorzuca do pensji.
ja bym brał stare. kiedyś kumplom zaproponowałem taki układ. oni mi płacą za to że ja ich wożę na serwisy.... starym autem. moje auto, mogą spać w drodze, jestem na każde zawołanie. Nie zgodzili się. kupili nowe ale dużo więcej ich wyszły raty za nowe doblo i utrata wartości auta niż pensja dla mnie. taki naród.

Pytanie: Jakie auto ~30 tys zł nadaje się na długie trasy?

loteria. od znajomego który mało jeździł? Takie które jest nie modne, nie daje radości młodym "miszczom" kierownicy. RAczej cirtoen peugeot, niż VW audi skoda....

ToMasz

Ps
jeśli naprawdę masz zamiar tym autem pracować, poświęcić je, to kup starsze, tańsze i wyremontuj, niż nowsze, ale nie wiadomo co przeszło.

małe nowe auto <> duże stare auto