małe nowe auto <> duże stare auto

Data: 2015-01-05 21:56:30
Autor: Budzik
małe nowe auto <> duże stare auto
Użytkownik Bolko suryga@gmail.com ...

Mam pytanie
Zmieniam teraz prace gdzie jest opcja dostania samochodu służbowego
lub kasy na niego i jeździć własnym. Kwestia jest taka : trzeba kupić "nowe" auto które bedzie robić niezbyt często (2x
miesiąc) ale za to długie trasy >1000km Kwestia czy lepiej robić to (przykład)
- nową Fabią użyczoną przez pracodawcę
- 10 letnią Skodą Octavią własną pracodawca pokrywa paliwo + dorzuca
do pensji. Wydaje mi się że lepsze rozwiązanie jest drugie. Po pewnym czasie auto
mi się spłaci i bedzie  moje. Większe auto= komfort + bezpieczeństwo. Minus jeden jak trafić takie auto.

Pytanie: Jakie auto ~30 tys zł nadaje się na długie trasy?

PS
Wiem że pytanie trochę bez sensu ale nie wiem jak podejśc do tematu

WSzystko zalezy na czym ci zalezy - na komforcie? Na kasie?
Pytanie ile ci dorzucą do wypłaty? Pamietaj, ze auto to nie tylko koszt zakupu, ale rowneiz naprawy, oczywiscie paliwo etc.

Czy auto słuzbowe miałbys cały czas czy tylko na wyjazdy służbowe 2 x w miesiacu? Bo jezeli to drugie to pewnie i tak musiałbys miec auto prywatne.

Itd...

małe nowe auto <> duże stare auto