małe nowe auto <> duże stare auto

Data: 2015-01-05 23:20:19
Autor: P.B.
małe nowe auto <> duże stare auto
Dnia Mon, 5 Jan 2015 13:27:29 -0800 (PST), Bolko napisał(a):

Kwestia czy lepiej robić to (przykład)
- nową Fabią użyczoną przez pracodawcę
- 10 letnią Skodą Octavią własną pracodawca pokrywa paliwo + dorzuca do pensji.

Coś się na te czeskie holswageny uparł?

Wydaje mi się że lepsze rozwiązanie jest drugie. Po pewnym czasie auto mi się spłaci i bedzie  moje. Większe auto= komfort + bezpieczeństwo.
Minus jeden jak trafić takie auto.

Jest sposób - benzynowy silnik plus auto na "f" i jest szansa. Sprawa do
policzenia czy gazować, czy zostawić na benzynie

Pytanie: Jakie auto ~30 tys zł nadaje się na długie trasy?

Ja jeździłem po 750 kilometrów dziennie peugeotem 406 z 1997 i sobie go
chwaliłem. Teraz jeżdżę focusem z 2010 i cały czas stara 406 jest bardziej
komfortowa.

Jak będziesz trzymał się z daleka od diesli i skody/VW/Audi/BMW to jest
szansa, że kupisz dobre auto klasy średniej, komfortowe i nie zajeżdżone.
Chyba, że masz dojście do samochodów po leasingowych: za 30 tys. można
kupić Focusa po trzyletnim wynajmie z przebiegiem 50 tys. kilometrów. Takie
auta nie trafiają nigdy na plac, ale są zaklepane nim użytkownik zda je do
MasterLease, Alphabetu i innych takich.  --
Pozdrawiam,
Przemek

małe nowe auto <> duże stare auto