małe nowe auto <> duże stare auto

Data: 2015-01-06 16:24:20
Autor: yabba
małe nowe auto <> duże stare auto
Użytkownik "Bolko" <suryga@gmail.com> napisał w wiadomości
Mam pytanie
Zmieniam teraz prace gdzie jest opcja dostania samochodu służbowego lub kasy
na niego i jeździć własnym.
Kwestia jest taka :
trzeba kupić "nowe" auto które bedzie robić niezbyt często (2x miesiąc) ale
za to długie trasy >1000km

Kwestia czy lepiej robić to (przykład)
- nową Fabią użyczoną przez pracodawcę
- 10 letnią Skodą Octavią własną pracodawca pokrywa paliwo + dorzuca do
pensji.

Wydaje mi się że lepsze rozwiązanie jest drugie. Po pewnym czasie auto mi
się spłaci i bedzie  moje. Większe auto= komfort + bezpieczeństwo.
Minus jeden jak trafić takie auto.

Pytanie: Jakie auto ~30 tys zł nadaje się na długie trasy?

PS
Wiem że pytanie trochę bez sensu ale nie wiem jak podejśc do tematu

Ile pracodawca płaci za paliwo i ile dorzuca do pensji? Jeśli będzie Ci
płacił kilometrówkę ustawową, to samochód ma szansę się spłacić.
Ja tak jeździłem przez 1,5 roku i samochód na siebie zarobił. Oczywiście
konieczne naprawy były robione poza ASO. :))

--
Pozdrawiam,

yabba

małe nowe auto <> duże stare auto