małe nowe auto <> duże stare auto

Data: 2015-01-07 01:52:07
Autor: przemek.jedrzejczak
małe nowe auto <> duże stare auto
-- Wiem że pytanie trochę bez sensu ale nie wiem jak podejśc do tematu

za malo danych ... te 1000km to bedziesz klepal po Polsce czy za granica ? postaraj sie wyjasnic wszystkie negatywne scenariusze (holowanie/usterka/wypadek/auto zastepcze/ubezpieczenia) z przyszlym pracodawca zeby uniknac pozniejszych nieporozumien ...

-- Po pewnym czasie auto mi się spłaci i bedzie  moje

zdefiniuj "pewny czas" :-)

-- długie trasy >1000km

sprobuj negocjacji, nowa Fabia jest stosunkowo droga moze sie okazac ze nieduzo trzeba dolozyc do jakiegos taniego kompaktu no chyba ze tylko takie ma na stanie wtedy zonk ... sprawdz oferte Forda:
http://www.oferta.grupabemo.pl/oferta-pojazdow/item/451002-ford-mondeo-uzywany-2011

małe nowe auto <> duże stare auto