małe spięcie... prośba o porad

Data: 2009-09-09 21:08:31
Autor: Grzybol
małe spięcie... prośba o porad
Użytkownik "Marcin" <enoph@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:h88tg0$9d0$1inews.gazeta.pl...
dziś miałem małe spięcie na drodze
dwa razy byłem wyprzedzany "na żyletki" przez ten sam samochód z czego
drugi raz z totalnym zajechaniem drogi i złośliwym hamowaniem tuż przede
mną włosy mi stanęły dęba, potem nie wytrzymałem podjeżdżam do baby a
ona udaje że mnie nie widzi... trzasnąłem w lusterko raczej machnięciem
ręki niż specjalnie i nie widziałem żeby coś się stało i pojechałem a tu
wieczorem przyjeżdża policja z wezwaniem bo jest uszkodzenie mienia....
ktoś przerabiał coś takiego ? co z tego może wyniknąć ? jak rozegrać
sprawę ? na pewno nie miałem zamiaru nic uszkodzić...

Powiedz psom, że ta pizda wyprzedzając Cię zahaczyła o motocykl, zarysowała go i spierdoliła. A Ty o mały włos się nie wyjebałeś. Musiałeś się ratować, więc nie zapisałeś numeru rej, ale bardzo dobrze się składa, że panowi psy przyszłliście to już wiem kto był sprawcą:-) I tak trzymaj do końca.

--
Grzybol

Data: 2009-09-09 21:56:08
Autor: zbigi
małe spięcie... prośba o porad
Grzybol napisał(a):
[...]

Domniemywam, ze lusterko z lewej strony pojazdu?

[...]
[...]

Zahaczyla lewa strona podczas wyprzedzania? Kombinuj, kombinuj... ;)

Data: 2009-09-09 22:26:06
Autor: Kuczu
małe spięcie... prośba o porad
zbigi pisze:

Zahaczyla lewa strona podczas wyprzedzania? Kombinuj, kombinuj... ;)

Panie Wladzo. Stalem sobie przy osi jezdni z zamiarem skretu w lewo. I wtedy ta kurwa przejechala tak blisko mnie ze zahaczyla mnie lusterkiem samochodu.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-09-09 22:27:11
Autor: trud
małe spięcie... prośba o porad
Dnia Wed, 09 Sep 2009 22:26:06 +0200, Kuczu napisał(a):

zbigi pisze:

[...]

Wyjechała z prawej. Z drogi podporządkowanej.  Kolega ratował się jak mógł.
Szczęście że z naprzeciwka nic nie jechało. Klasyka Panowie.
I tak trzymać do końca.

trud
bj250

Data: 2009-09-09 22:33:12
Autor: zbigi
małe spięcie... prośba o porad
zbigi pisze:

[...]

A, jak tak, to tak :)

Data: 2009-09-09 22:31:34
Autor: Karambol
małe spięcie... prośba o porad

dobrze się składa, że panowi psy
przyszłliście to już wiem kto był sprawcą:-) I tak trzymaj do końca.

Popieram..

--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E