małe spięcie... prośba o poradę

Data: 2009-09-09 22:55:50
Autor: Pink
małe spięcie... prośba o poradę

Użytkownik "Marcin" <enoph@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h88tg0$9d0$1inews.gazeta.pl...
dziś miałem małe spięcie na drodze
dwa razy byłem wyprzedzany "na żyletki" przez ten sam samochód z czego drugi
raz z totalnym zajechaniem drogi i złośliwym hamowaniem tuż przede mną
włosy mi stanęły dęba, potem nie wytrzymałem podjeżdżam do baby a ona udaje że
mnie nie widzi... trzasnąłem w lusterko raczej machnięciem ręki niż specjalnie
i nie widziałem żeby coś się stało i pojechałem a tu wieczorem przyjeżdża
policja z wezwaniem bo jest uszkodzenie mienia....
ktoś przerabiał coś takiego ? co z tego może wyniknąć ? jak rozegrać sprawę ?
na pewno nie miałem zamiaru nic uszkodzić...

Raczej nie baw sie w ustawianie zdarzenia z pojazdami jak tu Ci wesoło podpowiadają. Zagrzebiesz się i z głupoty wyjdzie poswiadczenie nieprawdy i moze pojawi sie karalnośc za składanie fałszywych zeznań a jak nie masz za twardego suminia to i wyrzuty i strach przed wykryciem bedą Cie prześladowały.
Jaki juz to idź w zaparte, że nie było zadnego kontaktu miedzy wami, że nie pamietasz żebys czymkolwiek zawadził ten pojazd.
A najlepiej powiedz jak było z tym zajezdzaniem i powiedz, że machnąles reką aby otwarzyła okno i zaczepiłes, ale nie wiedziałeś, że uszkodziłeś. Rozejdziecie sie polubownie. Dostaniesz (albo i nie) 100-200 zł mandatu a Pani napiszesz oświadczenie (to pojdzie z Oc) lub zreperujeasz lub dasz 100-200 zł na naprawę. Zapewniam ze do żadnego sadu wtedy nie trafi (są paragrafy nawet na załatwienie polubowne).

Tak naprawde jak sie nie przyznasz a  kobieta nie przedstawi świadka to policja pewnie zasugeruje odpuszczenie lub sąd grodzki a tam sąd może zarzadzi umożenie sprawy lub zabawa w rzeczoznawców i umozenie sprawy a Wam po równo koszty sadu i rzeczoznawców :).

Pozdrawiam
Pink
 serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Data: 2009-09-09 23:13:57
Autor: zbigi
Pink napisał(a):
[...]

No chyba, ze kobieta jest sedzina/zona sedziego albo innego papugi czy prokuratora. :\

Data: 2009-09-09 23:32:38
Autor: Pink

Użytkownik "zbigi" <zbiegusek@gdzies.w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał w wiadomości news:h895q9$fpb$1news.onet.pl...
Pink napisał(a):
[...]

przeszło i mi to przez głowę bo cos twarda jest ta kobieta... i szybko policja sie u Ciebie stawiła w sumie w błachej sprawie.
Generalnie ta babka o ile Ci ostro dawała po heblach to kawał kur..y i po jej zaciekłości nie wróżę udanego związku ale napewno bedzie żarliwie :).

Pozdrawiam
Pink

Data: 2009-09-09 23:35:25
Autor: Kuczu
małe spięcie... prośba o poradę
Pink pisze:
Użytkownik "zbigi"
[...]

To Zbigi ma na imie Marcin ? To sie czlowiek dowiaduje dziwnych rzeczy !

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-09-09 23:43:11
Autor: Pink
małe spięcie... prośba o poradę

Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:h89733$i0k$1news.onet.pl...
Pink pisze:
Użytkownik "zbigi"
[...]

odpowiedziałem esencjonalnie dwóm w jednym poscie :). Stawiam, że zainteresowani pokumają ;).

małe spięcie... prośba o poradę