malowanie balkonu

Data: 2010-06-22 13:50:23
Autor: KM
malowanie balkonu
Witam!

Zamierzam odswierzyc balkon (blok w wielkiej plycie)  i w zwiazku z tym mam kilka pytan :
- czym najlepiej przygotowac podloze do malowania tzn uzupelnienie drobnych ubytkow, pekniec w czesci "sufitowej" balkonu
- jaka farba bedzie odpowiednio trwala (odpornosc na wode, slonce itp) Interesuje mnie farba kolorowa - czy inwestowac farbe fasadowa biala + pigment, lub farba z mieszalnika lub gotowa farba fasadowa w wiaderkach np Sniezka. Jakich producentow unikac.
Kiedys mialem do czynienia z farba Kabe i musze przyznac ze po kilku latach na elewacji domu nie widac zadnych przebarwien, odpadania farby itp. Niestety nie widzialem  tych farb w marketach budowlanych.

Chcialbym to zrobic raz a dobrze, zeby za rok nie trzeba bylo powtarzac operacji.

Pozdrawiam!
KM

Data: 2010-06-22 14:25:14
Autor: Jackare
malowanie balkonu
Uzytkownik "KM" <nospam@onet.pl> napisal w wiadomosci news:hvq820$aok$1news.onet.pl...
[...]

Zaprawa tynkarska, klej do ocieplen (do zatapiania siatki). Unikac gipsu i gipsopochodnych

- jaka farba bedzie odpowiednio trwala (odpornosc na wode, slonce itp)
Fasdowa

Kiedys mialem do czynienia z farba Kabe i musze przyznac ze po kilku latach na elewacji domu nie widac zadnych przebarwien, odpadania farby itp. Niestety nie widzialem  tych farb w marketach budowlanych.

bo one sa dostepne w sklepach i hurtowniach budowlanych. W marketach sa te produkty których producenci/dystrybutorzy zgodza sie na warunki sieci handlowej a to nie wszystkim lezy.
--
Jackare

malowanie balkonu