malowanie proszkowe+golenie dolne

Data: 2009-09-06 19:14:18
Autor: CeZ__134
malowanie proszkowe+golenie dolne
Witam

Przeczesujac fora nie moge znalezc informacji. Mianowicie, chce pomalowac golenie dolne. Malowanie proszkowe, wiec lagi beda w piecu 15 min w temp.185 st. A wiec. Rozebralem widelec, ale za cholere nie moge wyciagnac slizgow a goleni ( 888 ). Teraz pytanie. Malowal ktos z Was golenie wraz z nabitymi slizgami ? (kwestie zakrycia przed malowaniem newralgicznych miejsc pomijam bo to sprawa oczywista )Niestety, slizgi sa pokryte.. teflonem(?) i nie wiem jak zareaguja na wysoka temperature,a nie chce ich rozwalic - koszt nowych z CRC to 23 funciaki.

pozdrawiam

CeZ__134

Data: 2009-09-06 19:21:11
Autor: kml

Użytkownik "CeZ__134" <Nuniez__22@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h80qpc$dbn$1news.onet.pl...
[...]

A koniecznie chcesz malować proszkiem? Malowanie goleni "normalnie" wychodzi bardzo dobrze (hcfr.pl był opis) a na to warstwa bezbarwnego (np do felg alu) i jest ok. Jeżeli chciałbyś to mieć zabezpieczone do przesady to można to okleić folią bezbarwną.

Nie wiem czy ślizgi, spasowane na wcisk, nie zapieką się na amen w goleniach w tej temperaturze. Do wyjmowania ślizgów jest narzędzie, które je niszczy przy tym procesie. Gdybyś był w 100% zdecydowany na proszek to kup nowe ślizgi, stare wyjmij i zleć założenie po malowaniu.

kml
Last update 15/08/2009 manual TIME Z, KMC Z82 pomiar rozciągnięcia.

Data: 2009-09-07 08:52:16
Autor: CeZ__134
[...]

Mam darmowy dostep do malowania proszkiem ,stad ta technika :) A poza tym, farba ktora bym malowal nie jest gladka, to tzw,``strukturka` :)
A jesli chodzi o slizgi to probowalem je wyjac, ale poza malym uszkodzeniem ich efekt mierny:(.
http://scashone.blok.pl/duperele/slizg1.jpg
http://scashone.blok.pl/duperele/slizg.jpg

pozdrawiam

CeZ__134

Data: 2009-09-07 16:46:19
Autor: kml

Użytkownik "CeZ__134" <Nuniez__22@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h82an3$p7c$1news.onet.pl...

[...]

To daj je do wyjęcia do końca a potem daj do założenia nowe. Bez odpowiednich narzędzi tego nie zrobisz sam.

Data: 2009-09-07 21:44:15
Autor: CeZ__134
[...]

Dzwonilem do gregorio w tej sprawie. Maja specjalne narzedzie do demontazu slizgow ale niestyety, owe narzedzie je przy okazji niszczy ..Tyle to sam moge je zdemontowac niszczac przy okazji :) Z zalozeniem tez bym nie mial problemow- tu bym sobie sam ogarnol :) Troche delikatnosci i ladnie by weszly :)
A wracajac do obecnych slizgow- dobrze ze nie ruszalem ich dalej a jedynie liznolem teflon w minimalnym stopniu :)
PS. koszt nabicia ( wraz z demontazem ) to ok 130-150 zl w gregorio..

pozdrawiam

CeZ__134

Data: 2009-09-06 23:57:29
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]