ma?y hacking dekodera n-ki

Data: 2011-02-15 12:32:11
Autor: Robert_J
ma?y hacking dekodera n-ki
...czy da sie "wyciągnąć" nagrania z dysku w
turbodekoderze telewizji n.

Zasadnicze pytanie brzmi PO CO?

drugi pomysł - wyjąć dysk, podłączyć do kompa i zgrać - próbował ktoś?
trzeci pomysł, najtrudniejszy, włamać sie do tego dekodera tak jak sie
włamuje do jakiegoś komputera.

Jak lubisz bez sensu narażać się na kłopoty to próbuj ;-).

Data: 2011-02-15 22:42:32
Autor: ToMasz
ma?y hacking dekodera n-ki
Robert_J pisze:
...czy da sie "wyciągnąć" nagrania z dysku w
turbodekoderze telewizji n.

Zasadnicze pytanie brzmi PO CO?
żeby po roku mieć na dysku wszystkie odcinki startreka. żeby w dowolnym
momencie odtworzyć nagrania z pendriva na telewizorze w drugim pokoju.

[...]

bez sensu - nie, kłopoty - jak najdalej. To poporostu ciekawość i
dociekliwość. jeśli ktoś mi powie - nie dotykaj pieca bo parz - nie
dotknę. jeśli ktoś mi powie nie dotykaj pieca "bo tak" będę dociekał
dlaczego "nie dotykaj"

ToMasz

Data: 2011-02-16 19:51:29
Autor: Alias Awatar
ma?y hacking dekodera n-ki
W dniu 11-02-15 22:42, ToMasz pisze:
Robert_J pisze:
[...]

Nie szkoda ci zycia na ogladanie tego samego?
Obejzyj i zapomnij a jak bedzie nadawane drugi raz to przczytaj ksiazke
ktorej jeszcze nie czytales.
Nie szastaj zyciem masz tylko jedno.

G.

Data: 2011-02-17 07:18:16
Autor: pawell32
ma?y hacking dekodera n-ki
W dniu 2011-02-16 19:51, Alias Awatar pisze:
Nie szastaj zyciem masz tylko jedno.

jesteś pewien? ;-)

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2011-02-17 18:15:10
Autor: ToMasz
ma?y hacking dekodera n-ki
Robert_J pisze:
[...]

Czy wy macie manie poprawiania życia innym? mam jeden dekoder bez opcji
multiroom, i 2 telewizory. drugi w pokoju dziecka, celowo nie podłączony
do anteny/kablówki bo to co oglada dziecko jest sprawdzane pod względem
treści i czasu ogladania.
Jakoś ten obraz z "nki" muszę przenieść! pozatym po 2 tygoniach mam 55%
zajetego miejsca na dysku. 90% to davinci learning....
ToMasz

Data: 2011-02-18 07:20:40
Autor: pawell32
ma?y hacking dekodera n-ki
W dniu 2011-02-17 18:15, ToMasz pisze:
Czy wy macie manie poprawiania życia innym?

co się dziwisz jak idiotyczne pytania zadajesz?

zawsze możesz kupić transmiter video.
http://allegro.pl/televes-audio-video-sender-przedluzacz-pilota-i1432418746.html

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2011-02-18 10:41:15
Autor: wScieklY ZdziCh
ma?y hacking dekodera n-ki

[...]

Skoro jestes Jeleniem i nie stac cie na normalny tuner i normalna platforme to ogladaj to gowna na gownianym tunerze.

Data: 2011-02-18 12:15:48
Autor: pawell32
ma?y hacking dekodera n-ki
Skoro jestes Jeleniem i nie stac cie na normalny tuner i normalna
platforme to ogladaj to gowna na gownianym tunerze.

a co wg Ciebie to "normalna platforma" ??????

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2011-02-18 14:42:36
Autor: Robert_J
ma?y hacking dekodera n-ki
a co wg Ciebie to "normalna platforma" ??????

Nie karm trolla ;-)))

Data: 2011-02-18 22:53:18
Autor: ToMasz
ma?y hacking dekodera n-ki
wScieklY ZdziCh pisze:

[...]

mogę oddac jeszcze parę dni. poradź prosze jak oglądać taniej Da Vinci
learning. no i jeszcze jeden problem. ja oglądam po 20:00, dziecko tylko
w sobote i niedziele, wiec nagrywarka konieczna.

ToMasz

Data: 2011-03-01 08:20:02
Autor: pawell32
ma?y hacking dekodera n-ki
W dniu 2011-02-18 22:53, ToMasz pisze:
poradź prosze jak oglądać taniej Da Vinci learning.

z tego co podaje satkurier, choć operator tego nie potwierdził,
ww program ma zniknąć z oferty.
jak będzie zobaczymy.

--
pozdrawiam.  pawell32