ma³y kompresorek do czyszczenia komputera

Data: 2013-04-14 18:37:25
Autor: Rabarbar
ma³y kompresorek do czyszczenia komputera

znajomy lakiernik mowi ¿e to nic nie warte
bo musi mieæ jaki¶ konkretny pojemnik na sprê¿one powietrze
jednak przy komputerze pare dmuchniêæ, mo¿e jednak wystarczy?

ja do czyszczenia kompa mam stanleya 6litrów bezolejowy
http://allegro.pl/stanley-kompresor-bezolejowy-sprezarka-5l-8-bar-i3164627474.html

ale czasami te 6 litrów nawet nie starcza :P

ma³y kompresorek do czyszczenia komputera