maly lekki telefon

Data: 2009-06-17 11:54:35
Autor: tomasz butkiewicz
maly lekki telefon
witam

szukam od kilku dni malego lekkiego telefonu dla siebie
takiego zeby mi za bardzo kieszeni od koszuli nie wypychal :-)

bajerow w postaci gps, czy kilku megapikseli w aparacie foto
nie potrzebuje, moze byc i bez aparatu foto.

Wazne zeby menu bylo szybkie, bateria no w miare - wiadomo
rozmiar.

moje typy to samsungi Z370 czy X820, troche stare modele,
ale za to X820 ma niecale 7mm grubosci i 66g wagi!

nigdzie w necie nie znalazlem zestawienia naprawde
malych telefonow, a sprawa ciekawa.

bardzo proszę Forumowiczow o inne typy

moze cos z SE w stylu w880i, choc 3 mm grubszy troche ciezszy,
prosze o pomoc :-)

pozdrawiam
Ojciec

Data: 2009-06-17 21:06:55
Autor: Titus Atomicus
maly lekki telefon
In article <81fb7dd6-3b82-4043-82ff-621364034e8c@l12g2000yqo.googlegroups.com>,
 tomasz butkiewicz <ojciec007@gmail.com> wrote:

witam

szukam od kilku dni malego lekkiego telefonu dla siebie
takiego zeby mi za bardzo kieszeni od koszuli nie wypychal :-)

[...]

bardzo proszę Forumowiczow o inne typy

Moze Ericsson T66?

TA

Data: 2009-06-17 12:48:44
Autor: tomasz butkiewicz
maly lekki telefon
On 17 Cze, 21:06, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
In article
<81fb7dd6-3b82-4043-82ff-621364034...@l12g2000yqo.googlegroups.com>,
 tomasz butkiewicz <ojciec...@gmail.com> wrote:

> [...]

> szukam od kilku dni malego lekkiego telefonu dla siebie
> takiego zeby mi za bardzo kieszeni od koszuli nie wypychal :-)

troche stary 2001r. :-)
gdyby mial te 10mm grubosci no i mozna by go bylo kupic
to tak!

w porownaniu T66 z X820:

szer x wys x grubość   41x92x20   50x113x7
Waga [g]  59  66
Kubatura [mm sześcienne]   75440   39550

pozdr
Ojciec

Data: 2009-06-17 22:58:31
Autor: MarekM
maly lekki telefon
Data: 2009-06-17 14:33:19
Autor: tomasz butkiewicz
maly lekki telefon
On 17 Cze, 22:58, MarekM <mu...@wytnij-to.interia.i-popraw-tld.polska>
wrote:
tomasz butkiewicz pisze:

> nigdzie w necie nie znalazlem zestawienia naprawde
> malych telefonow, a sprawa ciekawa.

Tu jest fajna wyszukiwarka:http://www.gsmarena.com/search.php3

Kryteria waga <=70g, grubość <=10mm :http://www.gsmarena.com/results.php3?sName=&idMaker=0&idAvailability=...

Marek

tego mi było trzeba, wielkie dzieki!

Ojciec

Data: 2009-06-17 23:37:07
Autor: ToMasz
maly lekki telefon
MarekM pisze:
tomasz butkiewicz pisze:

nigdzie w necie nie znalazlem zestawienia naprawde
malych telefonow, a sprawa ciekawa.

Tu jest fajna wyszukiwarka:
http://www.gsmarena.com/search.php3

Kryteria waga <=70g, grubość <=10mm :
http://www.gsmarena.com/results.php3?sName=&idMaker=0&idAvailability=0&nPriceLow=0&nPriceHigh=0&idCurrency=0&idFormFactor=0&idQwerty=0&HeightMax=0&WidthMax=0&ThicknessMax=10&WeightMax=70&idAntenna=0&idOS=0&idDisplay=0&idDisplayRes=0&fDisplaySize=0&idTouchscreen=0&idCamera=0&idCameraFlash=0&idVideoRecorder=0&idExpansionCard=0&idGPS=0&bWLAN=0&bEDGE=0&bGPRS=0&idBluetooth=0&bIR=0&bEmail=0&bWAP=0&bJava=0&idRadio=0&bMMS=0&idRingtones=0&bGames=0&sColor=&StandBy=0&TalkTime=0&sFreeText=

Marek
motorola F3 !!! YES YES YES
menu: (mĂłwione)
wyśli wiadomość
ODczytaj wiadomość
 :)
niechce mi sie już jaj robić ale całe menu mozna by na 11 linijkach
zmieścić.

ToMasz

Data: 2009-06-17 23:59:59
Autor: KuFeL
maly lekki telefon
tomasz butkiewicz pisze:
[...]

jeden z mniejszych lzejszych i bardzo ergonomicznych telefonow jakie widzialem:

http://www.gsmarena.com/nokia_5310-2087.php

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-06-18 07:49:14
Autor: Końrad\(o\)
maly lekki telefon
Użytkownik "tomasz butkiewicz" <ojciec007@gmail.com> napisał w wiadomości news:81fb7dd6-3b82-4043-82ff-621364034e8cl12g2000yqo.googlegroups.com...

szukam od kilku dni malego lekkiego telefonumoje typy to samsungi Z370 czy X820, troche stare modele,
ale za to X820 ma niecale 7mm grubosci i 66g wagi!

samsung u100, ale ciężko będzie dostać.
nokia 2630 - do kupienia za niecałe 300zł nowa, gwarncja.

moze cos z SE w stylu w880i

alez proszę, w890i
tylko że to nie jest lekki telefon, jakiego szukasz.

Data: 2009-06-18 08:27:00
Autor: Dominik & Co
maly lekki telefon
tomasz butkiewicz napisał(a):

szukam od kilku dni malego lekkiego telefonu dla siebie
takiego zeby mi za bardzo kieszeni od koszuli nie wypychal :-)

Fajnym maluchem jest Samsung SGH-M300.
63 gramy.

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-07-30 13:18:34
Autor: ojciec007
maly lekki telefon
Witam

dziękuję jeszcze raz za wszystkie Wasze posty,
ostatecznie sprawilem sobie Samsunga E1120.

i naprawdę polecam hardcorowcom takim jak ja :-)
waga i bateria to jest to, jakość dźwięku i wykonania
przekracza cenę jaką zaplacilem za nowy telefonik.

105.6 x 43 x 15.1 mm
66g
czas czuwania wg producenta ... 540h, rozmow 8,5 h ..!!!

bez zbednych _dla mnie_ wodotryskow. Po prostu telefon
ktory mnie uspokaja :-)

pozdrawiam
ojciec

Data: 2009-07-31 19:35:29
Autor: cpt. Nemo
maly lekki telefon

Od: "ojciec007" <ojciec007@gmail.com>
Temat: Re: maly lekki telefon

czas czuwania wg producenta ... 540h, rozmow 8,5 h ..!!!

Teraz skonfrontuj to z realnym zyciem :)
Zrozumiesz potege klamstwa marketoidow :)

pozdrawiam,

Data: 2009-08-06 14:37:20
Autor: ojciec007
maly lekki telefon
Od: "ojciec007" <ojciec...@gmail.com>

> czas czuwania wg producenta ... 540h, rozmow 8,5 h ..!!!

Teraz skonfrontuj to z realnym zyciem :)
Zrozumiesz potege klamstwa marketoidow :)

pozdrawiam,

witam
zalozylem ze jak polowa bedzie tego co pisza to juz jest ok...
a ten nowy Samsung E1120 - 7-8 dni wytrzyma - bez ladowania wiec nie
jest zle :-)

ale z ciekawosci kupilem sobie jeszcze Samsunga SGH M300 - fajny
maluszek
oddalem go zonie, spodobal sie jej bardzo, odlozyla na bok swojego SE
W880.

a nawet udalo mi sie trafic Samsunga U100, ten pojdzie dalej choc
bardzo mi
sie podoba jego 'grubosc' to nie chce juz bajerow w postaci aparatu,
BT i in.
Bateria slaaba. No i klawiatura mogla by byc w nim wygodniejsza :-)
wrażenie
robi lecz mi tego nie trzeba.

pozdrawiam
Ojciec007