maly lekki telefon

Data: 2009-06-17 21:06:55
Autor: Titus Atomicus
maly lekki telefon
In article <81fb7dd6-3b82-4043-82ff-621364034e8c@l12g2000yqo.googlegroups.com>,
 tomasz butkiewicz <ojciec007@gmail.com> wrote:

witam

szukam od kilku dni malego lekkiego telefonu dla siebie
takiego zeby mi za bardzo kieszeni od koszuli nie wypychal :-)

[...]

bardzo proszę Forumowiczow o inne typy

Moze Ericsson T66?

TA

Data: 2009-06-17 12:48:44
Autor: tomasz butkiewicz
maly lekki telefon
On 17 Cze, 21:06, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
In article
<81fb7dd6-3b82-4043-82ff-621364034...@l12g2000yqo.googlegroups.com>,
 tomasz butkiewicz <ojciec...@gmail.com> wrote:

> [...]

> szukam od kilku dni malego lekkiego telefonu dla siebie
> takiego zeby mi za bardzo kieszeni od koszuli nie wypychal :-)

troche stary 2001r. :-)
gdyby mial te 10mm grubosci no i mozna by go bylo kupic
to tak!

w porownaniu T66 z X820:

szer x wys x grubość   41x92x20   50x113x7
Waga [g]  59  66
Kubatura [mm sześcienne]   75440   39550

pozdr
Ojciec

maly lekki telefon