Data: 2017-08-04 14:14:12 | |
Autor: Pszemol | |
maly litraz | |
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Obchodzi Cię o tyle, że przy 180KM lepiej pilnuj zmiany oleju w silniku, bo przepuszczanie tylu spalin w małej objętości oleju będą ciągłe problemy z błotem w misce olejowej, zapychanie się odmy i wyrzucanie oleju przez wszystkie uszczelki i oringi... Jak to znamy z silników turbodoładowanych VW. A diesle w odwrocie. No i bardzo dobrze. Silnik, ktory w teorii miałbyć prostrzy od benzyniaka "bo nie potrzebuje świec i przerywacza" okazał się dużo bardziej skomplikowany aby dać autu podobny komfort jazdy i mało smrodu z rury... Jeszcze się okazało, że aby nie smrodził bardziej od benzyny trzeba testy oszukiwać i teraz nagle trzeba silnikowy przyciąć skrzydełka aby normy spalin przeszedł... |
|
Data: 2017-08-11 00:16:51 | |
Autor: LEPEK | |
maly litraz | |
W dniu 04.08.2017 o 16:14, Pszemol pisze:
Jeszcze się okazało, że aby nie smrodził bardziej od benzyny A czy zdajesz sobie sprawę, że normy emisji spalin EURO są *różne* dla silników ZS i ZI? Pozdr, -- L E P E K Pruszcz Gdański no_spam/maupa/poczta/kropka/fm Avensis CDT220 1CDFTV sedan'01 Avensis ADT270 1ADFTV sedan'08 MX-5 II NB FL B6-ZE rdstr'03 |
|