maly monitor uzywany od swieta

Data: 2011-09-28 18:23:47
Autor: vissim
maly monitor uzywany od swieta
Witam, Wiecie moze gdzie dostac jakies uzywki monitorow LCD 14 cali lub mniejszych
? Złącze obojętne, może być i D-SUB.

Szukam właśnie takiego maleństwa aby od czasu do czasu go włączyć i
spoglądnąć na serwer, lub go zainstalować (nauka Xen, ESX itp)

BTW,
Jakby byl ze Szczecina, to wezme dzisiaj, aby na wieczór na piwko było :)

Data: 2011-09-28 20:04:27
Autor: Rafał Łukawski
On 2011-09-28 18:23, vissim wrote:
Witam,

[...]

Jezeli tematem sa nowe, najmniejsze jakie widze u dystrybutorow PL do 15,6"

Data: 2011-09-28 20:05:57
Autor: BartekK
W dniu 2011-09-28 20:04, Rafał Łukawski pisze:
Wiecie moze gdzie dostac jakies uzywki monitorow LCD 14 cali lub
mniejszych
? Złącze obojętne, może być i D-SUB.
Jezeli tematem sa nowe, najmniejsze jakie widze u dystrybutorow PL do 15,6"
Jeśli masz na myśli AB - to faktycznie są na stanie ~15" ale to jest _panorama_ 15" - więc na wysokość naprawdę niewielki, mniejszy niż 14" zwykły 4:3 klocek, ale czy cena ~300zł nie odstraszy?...

Data: 2011-09-28 20:42:49
Autor: Rafał Łukawski
On 2011-09-28 20:05, BartekK wrote:
[...]

akurat ABC. ale cena .. ceną jest... czasami im mniejsze tym droższe z wiadomych powodów.

Data: 2011-09-28 21:03:21
Autor: vissim
maly monitor uzywany od swieta
...xwykły 4:3 klocek, ale czy cena ~300zł nie odstraszy?...

Jakbym miał czekać, to wolałbym za 230 kupić w Carrefourze bo widziałem
takie panoramy, więc cena na moje potrzeby 2-3 krotnie za wysoka, bo
nieproporcjonalna do wydatków. Heh, idąc dalej tym tokiem rozumowania
dopłaciłbym 400 zł i kupić Della D630

Tak do 50/100 zł, używka, byleby mało miejsca zajmował i mógłbym schować go
"większej" szuflady if not needed.

Data: 2011-09-29 10:20:52
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
maly monitor uzywany od swieta
Dnia 2011-09-28, o godz. 21:03:21
vissim <vissim@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

Tak do 50/100 zł, używka, byleby mało miejsca zajmował i mógłbym
schować go "większej" szuflady if not needed.

Zapomnij. Szukałem czegoś takiego i im mniejsze tym droższe.
Telewizorki ~9 cali z wejściem VGA to około 100$ - tańsze mają tylko
rozdzielczości i wejścia TV więc do komputera nie znajdziesz. Czasami
można trafić na używki LCD 12-14 cali ale to starocie i z dużymi
ramkami wokół ekranu wiec fizycznie są takie jak obecne 15 cali. Ja do
sporadycznego wożenia ze sobą mam stary monitor 7 cali mono CRT który
dostałem w serwisie kas fiskalnych. Spróbuj tak tylko zwróć uwagę że
niektóre kasy mimo opisu VGA i wtyczek DSub współpracują tylko z
konkretnymi kartami grafiki w kasach i trzeba sprawdzić czy zadziałają
z innymi.

Zdrówko

Data: 2011-09-29 14:01:13
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2011-09-29 10:20,  *Maciek Babcia Dobosz* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Czasami
można trafić na używki LCD 12-14 cali ale to starocie i z dużymi
ramkami wokół ekranu wiec fizycznie są takie jak obecne 15 cali.

Coś takiego?:
http://allegro.pl/lcd-12-kolorowy-klasa-a-vga-i1840263868.html

pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-09-29 14:26:35
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
maly monitor uzywany od swieta
Dnia 2011-09-29, o godz. 14:01:13
Mirek Ptak <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał(a):

> [...]
> można trafić na używki LCD 12-14 cali ale to starocie i z dużymi
> ramkami wokół ekranu wiec fizycznie są takie jak obecne 15 cali.

Tak - widzisz że zewnętrznie to jak większy monitor a i grubość
zdecydowanie większa. Przy tym tylko 800x600 choć dla mnei to nei
problem bo ja głównie w trybie znakowym korzystam ze swojego.

Ja mam coś tym stylu:
http://allegro.pl/monitor-9-b-w-uzywany-i1845175842.html
tylko 7 cali. Też 640x480. Do podejrzenia startu maszyny czy pracy na
terminalu starcza.

Zdrówko

Data: 2011-09-29 16:28:46
Autor: BartekK
[...]
Tylko że jak ten monitor był nowy, to miał parametr:
JASNOŚĆ: 100 cd/m2
A teraz jest już stary... Czy masz odpowiednio ciemno w serwerowni, by go użyć? :)

Data: 2011-09-30 10:29:44
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
maly monitor uzywany od swieta
Dnia 2011-09-29, o godz. 16:28:46
BartekK <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał(a):

> [...]
JASNOŚĆ: 100 cd/m2
A teraz jest już stary... Czy masz odpowiednio ciemno w serwerowni,

Nie zwracałem uwagi na parametry poza wielkością. ;-)

Zdrówko

Data: 2011-09-30 00:44:12
Autor: vissim
[...]

ooo, widze ze kolega tez tekstowy :)
Docelowo bedzie na maszynie postawiony Vmware ESX wiec zostaje mi tylko
sprawdzenie czy do instalacji ESX-a wystarczy i będzie się kulało.

Data: 2011-10-01 21:07:19
Autor: Pszemol
"vissim" <vissim@poczta.onet.pl> wrote in message news:1at96sykql16i$.jn2effrke1sh.dlg40tude.net...
[...]

Nie znam tego serwera, ale nie ma na tym jakiegoś VNC?
Remote Desktop? Itp? Mógłbyś ekran obejrzeć na pececie
czy nawet telefonie czy tabliczce.

Data: 2011-10-04 22:56:56
Autor: vissim
maly monitor uzywany od swieta
Nie znam tego serwera, ale nie ma na tym jakiegoś VNC?
Remote Desktop? Itp? Mógłbyś ekran obejrzeć na pececie
czy nawet telefonie czy tabliczce.

jakby telefon miał dsub-in albo tabliczka to od razu bym kupił.
O, wymyśliłem.
Transfer VGA przez dwie pary USB. Jest coś takiego i klient pod Windows ?
:)

Data: 2011-10-05 00:35:41
Autor: Pszemol
"vissim" <vissim@poczta.onet.pl> wrote in message news:72nksmicsxmd$.1eo4h5stc6vre.dlg40tude.net...
[...]

Ale po co robić coś sztucznie przez USB skoro już jest przez sieć?
http://www.nextag.com/vga-to-ethernet/stores-html

Data: 2011-10-05 19:33:28
Autor: vissim
maly monitor uzywany od swieta
Ale po co robić coś sztucznie przez USB skoro już jest przez sieć?
http://www.nextag.com/vga-to-ethernet/stores-html

Fajnie widziec jak rynek sie rozwija w miare potrzeb.
Skusilbym sie, ale niemniej jednak chcialbym cos takiego zobaczyc w uzyciu,
bo o ile do prezentacji może się nadać - częstotliwość 60 Hz, niekoniecznie
super jakość obrazu (smugi) i takie tam, o tyle do np grania, plynnego
scrollowania raczej się nie nada.
Może się mylę, ale póki nie zobaczę patrzałkami, nie uwierzę i nie kupię :)

Data: 2011-10-06 15:49:10
Autor: Pszemol
"vissim" <vissim@poczta.onet.pl> wrote in message news:ekna4q0l56sy.oh3rza7wdnf4$.dlg40tude.net...
[...]

Moment - najpierw szukasz rozwiązania aby coś tam od czasu do czasu
na chwilę w serwerze pogrzebać a teraz piszesz coś o grach ? :L0L

maly monitor uzywany od swieta