maly monitor uzywany od swieta

Data: 2011-09-28 20:04:27
Autor: Rafał Łukawski
maly monitor uzywany od swieta
On 2011-09-28 18:23, vissim wrote:
Witam,

Wiecie moze gdzie dostac jakies uzywki monitorow LCD 14 cali lub mniejszych
? Złącze obojętne, może być i D-SUB.

Szukam właśnie takiego maleństwa aby od czasu do czasu go włączyć i
spoglądnąć na serwer, lub go zainstalować (nauka Xen, ESX itp)

BTW,
Jakby byl ze Szczecina, to wezme dzisiaj, aby na wieczór na piwko było :)

Jezeli tematem sa nowe, najmniejsze jakie widze u dystrybutorow PL do 15,6"

Data: 2011-09-28 20:05:57
Autor: BartekK
W dniu 2011-09-28 20:04, Rafał Łukawski pisze:
Wiecie moze gdzie dostac jakies uzywki monitorow LCD 14 cali lub
mniejszych
? Złącze obojętne, może być i D-SUB.
Jezeli tematem sa nowe, najmniejsze jakie widze u dystrybutorow PL do 15,6"
Jeśli masz na myśli AB - to faktycznie są na stanie ~15" ale to jest _panorama_ 15" - więc na wysokość naprawdę niewielki, mniejszy niż 14" zwykły 4:3 klocek, ale czy cena ~300zł nie odstraszy?...

Data: 2011-09-28 20:42:49
Autor: Rafał Łukawski
On 2011-09-28 20:05, BartekK wrote:
[...]

akurat ABC. ale cena .. ceną jest... czasami im mniejsze tym droższe z wiadomych powodów.

Data: 2011-09-28 21:03:21
Autor: vissim
maly monitor uzywany od swieta
...xwykły 4:3 klocek, ale czy cena ~300zł nie odstraszy?...

Jakbym miał czekać, to wolałbym za 230 kupić w Carrefourze bo widziałem
takie panoramy, więc cena na moje potrzeby 2-3 krotnie za wysoka, bo
nieproporcjonalna do wydatków. Heh, idąc dalej tym tokiem rozumowania
dopłaciłbym 400 zł i kupić Della D630

Tak do 50/100 zł, używka, byleby mało miejsca zajmował i mógłbym schować go
"większej" szuflady if not needed.

Data: 2011-09-29 10:20:52
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
maly monitor uzywany od swieta
Dnia 2011-09-28, o godz. 21:03:21
vissim <vissim@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

Tak do 50/100 zł, używka, byleby mało miejsca zajmował i mógłbym
schować go "większej" szuflady if not needed.

Zapomnij. Szukałem czegoś takiego i im mniejsze tym droższe.
Telewizorki ~9 cali z wejściem VGA to około 100$ - tańsze mają tylko
rozdzielczości i wejścia TV więc do komputera nie znajdziesz. Czasami
można trafić na używki LCD 12-14 cali ale to starocie i z dużymi
ramkami wokół ekranu wiec fizycznie są takie jak obecne 15 cali. Ja do
sporadycznego wożenia ze sobą mam stary monitor 7 cali mono CRT który
dostałem w serwisie kas fiskalnych. Spróbuj tak tylko zwróć uwagę że
niektóre kasy mimo opisu VGA i wtyczek DSub współpracują tylko z
konkretnymi kartami grafiki w kasach i trzeba sprawdzić czy zadziałają
z innymi.

Zdrówko

Data: 2011-09-29 14:01:13
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2011-09-29 10:20,  *Maciek Babcia Dobosz* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Czasami
można trafić na używki LCD 12-14 cali ale to starocie i z dużymi
ramkami wokół ekranu wiec fizycznie są takie jak obecne 15 cali.

Coś takiego?:
http://allegro.pl/lcd-12-kolorowy-klasa-a-vga-i1840263868.html

pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-09-29 14:26:35
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
maly monitor uzywany od swieta
Dnia 2011-09-29, o godz. 14:01:13
Mirek Ptak <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał(a):

> [...]
> można trafić na używki LCD 12-14 cali ale to starocie i z dużymi
> ramkami wokół ekranu wiec fizycznie są takie jak obecne 15 cali.

Tak - widzisz że zewnętrznie to jak większy monitor a i grubość
zdecydowanie większa. Przy tym tylko 800x600 choć dla mnei to nei
problem bo ja głównie w trybie znakowym korzystam ze swojego.

Ja mam coś tym stylu:
http://allegro.pl/monitor-9-b-w-uzywany-i1845175842.html
tylko 7 cali. Też 640x480. Do podejrzenia startu maszyny czy pracy na
terminalu starcza.

Zdrówko

Data: 2011-09-29 16:28:46
Autor: BartekK
[...]
Tylko że jak ten monitor był nowy, to miał parametr:
JASNOŚĆ: 100 cd/m2
A teraz jest już stary... Czy masz odpowiednio ciemno w serwerowni, by go użyć? :)

Data: 2011-09-30 10:29:44
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
maly monitor uzywany od swieta
Dnia 2011-09-29, o godz. 16:28:46
BartekK <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał(a):

> [...]
JASNOŚĆ: 100 cd/m2
A teraz jest już stary... Czy masz odpowiednio ciemno w serwerowni,

Nie zwracałem uwagi na parametry poza wielkością. ;-)

Zdrówko

Data: 2011-09-30 00:44:12
Autor: vissim
[...]

ooo, widze ze kolega tez tekstowy :)
Docelowo bedzie na maszynie postawiony Vmware ESX wiec zostaje mi tylko
sprawdzenie czy do instalacji ESX-a wystarczy i będzie się kulało.

maly monitor uzywany od swieta