maly przemieszcz micra/yaris uwagi

Data: 2011-09-09 21:14:50
Autor: uciu
maly przemieszcz micra/yaris uwagi
Szukam malego wozidla dla żony.

Sprzedalismy mikre k11
http://otomoto.pl/nissan-micra-C20503704.html
(kupiła ja 1 osoba, ktora przyjechala ja zobaczyc:)

 i czas kupic co¶ nowszego w budzecie do ok 15k pln

Miał być YARIS.... od tygodnia tylko je ogladam i jakas porażka, skatowane, zajechane, zasyfione.
Widzialem chyba ze 6 i żaden nawet w polowie nie mogl dorownac sprzedanej mikrze...
np:
Wczoraj była
http://otomoto.pl/toyota-yaris-1-0-gaz-1-wl-krajowy-5-drzw-C20522000.html
autko wyglada jak po ¶lepym kursancie, obczaskane z kazdej strony, blotnik lakierowany sprajem - przy okazji czesc silnika tez sie na bialo pomalowala... w ¶rodku syf, choć to malo powiedziane...

Dzis wybralem sie do krakowa (ok100km) - wg rozmowy tel auto mialo malowany tylko zderzak - w rzeczywistosmi mialo malowane wszystko proccz dachu i to tak niechlujnie ze razem z chlapaczami!!
http://otomoto.pl/toyota-yaris-1-4-d4d-C20178015.html
Potem byl drugi yaris tez w kraku z tak bucowatym wlascicielem, że szkoda gadać - niech se pan sam oglada itp. Jak powiedzialem, ze dziekuje, do widzenia to nagle sie zrobil rozmowny, zachwalal itp a auto masakra..
http://otomoto.pl/toyota-yaris-1-3-C19935255.html

Pojawilo sie nowe ogloszenie:
http://otomoto.pl/toyota-yaris-1-3-vvti-klima-abs-serwis-kraj-C20592373.html
dzwonie, że jade zobaczyc - na to facet mowi ze mam przyjechać w ¶rode bo rodzice nim na wakacje pojechali... a pewnie teraz go picuj± do sprzedazy, bo pono¶ tylko drzwi do polowy byly malowane..

Jutro mam jechac zobaczyc:
http://allegro.pl/yaris-salon-polska-klima-1-wlasciciel-i1802503863.html
ale nie dziwne jest ze ma klima a nie ma radia cd, poduchy czy nawet elektrycznych szyb?

->->->->

i tak sie zastanawiam czy nie odpuscic z jariskami i nie zainteresować się choćby mikr± k12 z silnikiem 1,2 80PS - takie mam 2 w okolicy od 1 wlasciciela w stanie super.

Macie jakies porownanie YARIS-MICRA?
Czy 1,2 w mikrze to jest silnik ze reni???

Co jeszcze z maluchów polecacie?
Zalezy mi na aucie jak najmniej koroduj±cym:-) mało pal±cym i z mozliwosci zagazowania

-- -
adam uttecht

Data: 2011-09-09 22:47:54
Autor: jerry
maly przemieszcz micra/yaris uwagi
Użytkownik "uciu" napisał w wiadomo¶ci news:j4dojb$vlj$1news.onet.pl...
http://otomoto.pl/toyota-yaris-1-0-gaz-1-wl-krajowy-5-drzw-C20522000.html
autko wyglada jak po ¶lepym kursancie, obczaskane z kazdej strony, blotnik

Że się odważył zagazować. Te silniki oficjalnie nie miały zgody na lpg.
Założenie lpg do 1.0 skutkowało utrat± gwarancji, podczas gdy 1.3
można było zagazować w dowolnym uprawnionym serwisie.

Data: 2011-09-09 23:32:10
Autor: Jaroslaw Berezowski
maly przemieszcz micra/yaris uwagi
Dnia Fri, 09 Sep 2011 22:47:54 +0200, jerry napisał(a):

autko wyglada jak po ślepym kursancie, obczaskane z kazdej strony,
blotnik

Że się odważył zagazować.
A mnie ciekawy co za uĹ‚omny kolo zaprojektowaĹ‚ tÄ™ deskÄ™ rozdzielczÄ…? I dla kogo  :)

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2011-09-09 23:01:22
Autor: to
maly przemieszcz micra/yaris uwagi
begin Jaroslaw Berezowski
A mnie ciekawy co za ułomny kolo zaprojektował tę deskę rozdzielczą? I
dla kogo  :)

Był taki okres, że jaskinia gdzieś po środku była w modzie. ;-)

Data: 2011-09-10 07:19:30
Autor: jerry
Użytkownik "Jaroslaw Berezowski" napisał w wiadomości news:q7dqj8-3mb.ln1news.yarross.net.pl...
A mnie ciekawy co za uĹ‚omny kolo zaprojektowaĹ‚ tÄ™ deskÄ™ rozdzielczÄ…? I dla kogo  :)
Mąż, dla żony. Moja, przynajmniej na początku, nie wiedziała jak szybko jedzie :)

Data: 2011-09-10 09:27:03
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Jaroslaw Berezowski" <prezydent@gov.pl> napisał w wiadomości news:q7dqj8-3mb.ln1news.yarross.net.pl...
[...]

Księgowy. Centralny wyświetlacz jest dużo tańszy niż normalny kokpit.

kml

Data: 2011-09-10 13:42:41
Autor: Marcin N
maly przemieszcz micra/yaris uwagi
UĹĽytkownik "kamil/Endurorider.pl"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:j4f3g6$pj0$1@inews.gazeta.pl...

[...]

===========

Czy możesz to rozwinąć?

Data: 2011-09-10 15:11:22
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości news:j4fifh$pfp$1news.onet.pl...

Księgowy. Centralny wyświetlacz jest dużo tańszy niż normalny kokpit.

===========

Czy możesz to rozwinąć?

Jedna deska dla LHD i RHD - wystarczy ustawić zegary pod innym kątem.

kml

Data: 2011-09-10 13:44:28
Autor: Robert Rędziak
maly przemieszcz micra/yaris uwagi
On Sat, 10 Sep 2011 15:11:22 +0200, kamil/Endurorider.pl
<flySteX@gaOzeFta.lp> wrote:

Jedna deska dla LHD i RHD - wystarczy ustawić zegary pod innym k±tem.

 Nie jest i nie wystarczy: miejsce na kolumnę kierownicz±,
 otwór i za¶lepka na poduszkę. Choć oczywi¶cie redukuje liczbę
 wariantów (np. mniejsze różnice we wi±zkach).

 http://moto.allegro.pl/toyota-yaris-05-09-deska-konsola-rozdzielcza-i1763879551.html
 http://moto.allegro.pl/konsola-deska-toyota-yaris-1-0-02-gliwice-i1764422506.html
 http://moto.allegro.pl/toyota-yaris-08r-konsola-3xairbag-2xpasy-i1769561249.html

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2011-09-10 16:44:49
Autor: kamil/Endurorider.pl
maly przemieszcz micra/yaris uwagi

Użytkownik "Robert Rędziak" <rekin@gm.wkurw.org> napisał w wiadomo¶ci news:slrnj6mqds.ojc.rekindrapak.wkurw.org...
<flySteX@gaOzeFta.lp> wrote:

[...]

Masz rację, z tym że ja zastosowałem skrót my¶lowy jako uproszczenie. Mimo wszystko geneza desek z centralnym wy¶wietlaczem wywodzi się z cięcia kosztów i osobi¶cie to nie cierpie tego patentu bo wyj±tkowo mi sie to nie podoba.

kml

Data: 2011-09-11 08:15:50
Autor: Marcin N
maly przemieszcz micra/yaris uwagi
Użytkownik "kamil/Endurorider.pl"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:j4ft50$1sd$1@inews.gazeta.pl...

<flySteX@gaOzeFta.lp> wrote:

[...]

================

Po prostu Ci się nie podoba. Reszta - czyli ten "skrót my¶lowy" - to lipa. Próbujesz dołożyć ideologię do swoich przekonań. Żadne ułatwienie dla budowy lewostronnych pojazdów to nie jest, bo w Yarisie nie ma żadnej symetrii.

Data: 2011-09-11 08:22:38
Autor: kamil/Endurorider.pl
maly przemieszcz micra/yaris uwagi

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomo¶ci

[...]

Popatrz na deski tego typu czyli symetryczne a następnie pomy¶l chwilę czy taniej jest robić takie elementy do wszystkich samochodów bez względu ne miejsce kierownicy czy taniej jest robić dwa różne typy dla LHD i RHD kiedy zegary s± za kierownic±.

kml

Data: 2011-09-09 23:03:13
Autor: Arbiter
maly przemieszcz micra/yaris uwagi

Użytkownik "uciu" <gusevaWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j4dojb$vlj$1news.onet.pl...
Szukam malego wozidla dla żony.

Yaris to porażkowaty samochód, polecam fabię 1 tak± z okolicy 2007

Data: 2011-09-09 23:37:55
Autor: uciu
maly przemieszcz micra/yaris uwagi
Yaris to porażkowaty samochód, polecam fabię 1 tak± z okolicy 2007

tylko to auto musi mieć to co¶ co sie podoba kobiecie...fabia tego nie ma:)

uciu

Data: 2011-09-09 22:43:26
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 9 Sep 2011 23:37:55 +0200, uciu napisał(a):

Yaris to porażkowaty samochód, polecam fabię 1 tak± z okolicy 2007

tylko to auto musi mieć to co¶ co sie podoba kobiecie...fabia tego nie ma:)

No jak nie jak tak... Fabie się bardzo kobietom podobaj±.
Maj± pewno¶ć, że m±ż tym na dupy z pewno¶ci± nie pojedzie...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2011-09-09 23:04:21
Autor: mister
W dniu 2011-09-09 21:14, uciu pisze:
Jutro mam jechac zobaczyc:
http://allegro.pl/yaris-salon-polska-klima-1-wlasciciel-i1802503863.html
ale nie dziwne jest ze ma klima a nie ma radia cd, poduchy czy nawet
elektrycznych szyb?

ten egzemplarz nie ma klimy, popatrz na zdjecia wnetrza, sterowanie od zwyklego nawiewu :)

Data: 2011-09-09 23:10:10
Autor: mister
W dniu 2011-09-09 23:04, mister pisze:
ten egzemplarz nie ma klimy, popatrz na zdjecia wnetrza, sterowanie od
zwyklego nawiewu :)

sorry, nie zauwazylem przycisku AC.

Data: 2011-09-09 23:11:17
Autor: Jelonek
Dnia Fri, 9 Sep 2011 21:14:50 +0200, uciu napisał(a):

Szukam malego wozidla dla żony.

Sprzedalismy mikre k11
http://otomoto.pl/nissan-micra-C20503704.html
(kupiła ja 1 osoba, ktora przyjechala ja zobaczyc:)

Nie rozumiem, sprzedałe¶ Micrę, bo potrzebujecie większego auta, a teraz
szukasz małego auta?

Data: 2011-09-09 23:25:02
Autor: uciu
maly przemieszcz micra/yaris uwagi
Nie rozumiem, sprzedałe¶ Micrę, bo potrzebujecie większego auta, a teraz
szukasz małego auta?

w zalozeniu miało być wieksze by przy wsadzonym wozku do bagaznika nie skladac tylnej kanapy... taki był plan bo to j± w k11 wkurzało...

ale po przymiarkach do kilku aut i przejazdzkach(leonem,coroll±) żona stwierdziła ze nie czuje tak dużych aut i jednak woli zlozone siedzenia...

plany wiec sie zmianiły i szukamy czego¶ małego ale nowszego

typem jeszcze jest jazz bo to co¶ pomiedzy ale cenowo ciezko

uciu

Data: 2011-09-09 22:40:54
Autor: Rafał Grzelak
uciu wrote:

ale po przymiarkach do kilku aut i przejazdzkach(leonem,coroll±) żona
stwierdziła ze nie czuje tak dużych aut i jednak woli zlozone
siedzenia...

Czyli bedzie sobie utrudniac zycie, bo nie chce sie nauczyc jazdy
wiekszym autem? Spoko.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-09-10 09:15:00
Autor: uciu
maly przemieszcz micra/yaris uwagi
Czyli bedzie sobie utrudniac zycie, bo nie chce sie nauczyc jazdy
wiekszym autem? Spoko.

to jest auto do pracy i po zakupy, wózek tam bedzie jechał okazjonalnie bo gdzie¶ dalej jezdzimy vanem.

uciu

Data: 2011-09-10 13:11:21
Autor: a...mx
uciu wrote:

Czyli bedzie sobie utrudniac zycie, bo nie chce sie nauczyc jazdy
wiekszym autem? Spoko.

to jest auto do pracy i po zakupy, wózek tam bedzie jechał okazjonalnie bo
gdzie¶ dalej jezdzimy vanem.

IMO nadal to bł±d - ciut większe auto i po tygodniu nie będzie chciała mniejszego. U mnie żona jeĽdzi vanem po przesiadce z corsy i za chiny już nie chce corsy.

uciu

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2011-09-10 18:38:10
Autor: to
maly przemieszcz micra/yaris uwagi
begin a...mx
IMO nadal to błąd - ciut większe auto i po tygodniu nie będzie chciała
mniejszego. U mnie ĹĽona jeĹşdzi vanem po przesiadce z corsy i za chiny
juĹĽ nie chce corsy.

Kup jej Jelcza, zobaczymy co będzie. ;)

Data: 2011-09-10 20:54:55
Autor: RadekNet
W dniu 10.09.2011 09:15, uciu pisze:
Czyli bedzie sobie utrudniac zycie, bo nie chce sie nauczyc jazdy
wiekszym autem? Spoko.

to jest auto do pracy i po zakupy, wózek tam bedzie jechał okazjonalnie
bo gdzie¶ dalej jezdzimy vanem.

I prawidlowo - po co jezdzic we dwojke po miescie duzym autem. My mamy Arose na miasto (bo mniejszy jest tylko Smart, ale ma jedynie 2 miejsca) i Sharana w trasy i uwazam to za bardzo dobry uklad dla rodziny, zakladajac, ze dojazdy do pracy kobiety to miasto.

Pozdr.
--
Radek Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com

Data: 2011-09-10 09:36:39
Autor: Michal
maly przemieszcz micra/yaris uwagi
Cze¶ć,

[...]

O tej zapomnij, bo 3d - jeżeli żona ma wozić brzd±ca, wygodniej będzie 5d.

Jutro mam jechac zobaczyc:
http://allegro.pl/yaris-salon-polska-klima-1-wlasciciel-i1802503863.html
ale nie dziwne jest ze ma klima a nie ma radia cd, poduchy czy nawet
elektrycznych szyb?

Ta wygl±da ładnie. Co do wypasu, chyba była po prostu doposażana opcjami. PP tylko u kierowcy. Sam niedawno wybierałem dla mamy, ten sam rocznik z klim± i skór± (oryginalna toyoty na zamówienie), w podobnej cenie. Tyle że tam było i CD i elektryczne szyby (za to bez pp pasażera). Wcze¶niej miała Lunę bez klimy, tam była i PP pasażera i skórzana kierownica w standardzie.
Jak masz klimę, to brak el.sz nie powinien przeszkadzać.

Pozdr.,
Michał

Data: 2011-09-10 09:37:18
Autor: Michal
maly przemieszcz micra/yaris uwagi
A i generalnie w 1.0vvti w ogóle zapomnij o gazie. Ten silnik tak mało pali że to w ogóle nie ma sensu, po co go psuć?!!!

Michał

Data: 2011-09-10 14:29:36
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
maly przemieszcz micra/yaris uwagi
Co jeszcze z maluchów polecacie?

Swift? Ma fajny automat ;-)

Zalezy mi na aucie jak najmniej koroduj±cym:-) mało pal±cym i z
mozliwosci zagazowania

Nie wiem czy w malym autku LPG ma sens, ale jesli zona robi wiecej niz 5-10k rocznie to juz ma.

Aporpos pytania skad brac: nie wiem ile chcesz na to przeznaczyc, ale czasami warto odwiedzic salony - tam tez jest masa samochod 1, 2, 3 letnich, a najczesciej (bo wszedize zdazaja sie babole) stan nie budzi watpliowsci i wiadomo co bylo malowane itd [sam tak kupilem].

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2011-09-12 12:14:06
Autor: Dman-666
maly przemieszcz micra/yaris uwagi
Tak se patrze i patrze jak uciu nawija makaron na uszy:

Szukam malego wozidla dla ĹĽony.
Co jeszcze z maluchĂłw polecacie?
Zalezy mi na aucie jak najmniej korodującym:-) mało palącym i z mozliwosci zagazowania

Hyundai Getz. Egzemplarze doinwestowane w porownaniu do tojoty, jakosciowo nie odbiega od tojoty a cena bardziej atrakcyjna. Klimatyzacja dosc czesto, szyby elektryczne z tylu rowniez, nie koroduje. Sam szukalem takiego.

--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

Data: 2011-09-12 19:04:44
Autor: Arbiter
maly przemieszcz micra/yaris uwagi

Użytkownik "Dman-666" <dman666topodpucha@torztofejk.o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:MPG.28d7f9ce8b2945bd9896banews.onet.pl...

Sam szukalem takiego.

a co z Yarisem?

Data: 2011-09-20 12:34:46
Autor: Dman-666
maly przemieszcz micra/yaris uwagi
Tak se patrze i patrze jak Arbiter nawija makaron na uszy:

Użytkownik "Dman-666" <dman666topodpucha@torztofejk.o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:MPG.28d7f9ce8b2945bd9896banews.onet.pl...

> Sam szukalem takiego.

a co z Yarisem?

Adam, na drugie auto w rodzinie - kobitke wyslalem na szkolenie typu B ;-)

"Jedynka" poszla do zyda 2,5 roku temu (ciezko bylo sie rozstac)-rodzina sie powiekszyla wiec musialem zamienic na kombi z sig'a ;-)

BTW: Y2 jest ze wszechmiar srednia konstrukcja - jedyna zaleta jest ilosc miejsca w porownaniu z Y1, jakosc ASO (bezkonkurencyjna) oraz bezawaryjnosc. Cala reszta jest albo niepoprawiona albo spieprzona:

-tandetne wnetrze
-trakcja pozostawiajaca wiele do zyczenia (chociaz lepiej niz Y1)
-wszechobecna drozyzna za niewiadomo co
-ubogie wyposazenie w kazdej wersji lub brak uposazenia
-spasiona dupa (1.3 ledwo daje rade)
-"nowy" silnik 1.0 jest pomylka w Y2
-brak indywidualnego charakteru auta jaki byl dostepny gratis w Y1 ;)

Niestety, lekki i zwinny zapizdzacz jakim byl Y1 to juz historia ;-)

--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

Data: 2011-09-29 22:45:45
Autor: Arbiter
maly przemieszcz micra/yaris uwagi

Użytkownik "Dman-666" <dman666topodpucha@torztofejk.o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:MPG.28e28ab3324cc6209896bdnews.onet.pl...

BTW: Y2 jest ze wszechmiar srednia konstrukcja - jedyna zaleta jest
ilosc miejsca w porownaniu z Y1, jakosc ASO (bezkonkurencyjna) oraz
bezawaryjnosc. Cala reszta jest albo niepoprawiona albo spieprzona:

też nie jestem miło¶nikiem tego auta

-"nowy" silnik 1.0 jest pomylka w Y2

fakt, że można odnie¶ć wrażenie ze silnik nei jest podł±czony do kół

Niestety, lekki i zwinny zapizdzacz jakim byl Y1 to juz historia ;-)

no tak, stary był lepszy. Ale już Yaris 3 wyglada lepiej od jedynki. Tyle ze silnik trzeba 1,3 zeby w ogole jechalo

Data: 2011-09-22 20:17:35
Autor: uciu
maly przemieszcz micra/yaris uwagi
Hyundai Getz. Egzemplarze doinwestowane w porownaniu do tojoty,
jakosciowo nie odbiega od tojoty a cena bardziej atrakcyjna.

udalo sie kupić ładnego, krajowego Y1 z pierwszej ręki, z full serwisem tylko w jednym aso i przebiegiem 70kkm:-)

Po przejechaniu 600km jesteśmy mega zadowoleni:-)

:-)

maly przemieszcz micra/yaris uwagi