maly przemieszcz micra/yaris uwagi

Data: 2011-09-10 09:36:39
Autor: Michal
maly przemieszcz micra/yaris uwagi
Cześć,

Pojawilo sie nowe ogloszenie:
http://otomoto.pl/toyota-yaris-1-3-vvti-klima-abs-serwis-kraj-C20592373.html

dzwonie, że jade zobaczyc - na to facet mowi ze mam przyjechać w środe
bo rodzice nim na wakacje pojechali... a pewnie teraz go picują do
sprzedazy, bo ponoś tylko drzwi do polowy byly malowane..

O tej zapomnij, bo 3d - jeżeli żona ma wozić brzdąca, wygodniej będzie 5d.

Jutro mam jechac zobaczyc:
http://allegro.pl/yaris-salon-polska-klima-1-wlasciciel-i1802503863.html
ale nie dziwne jest ze ma klima a nie ma radia cd, poduchy czy nawet
elektrycznych szyb?

Ta wygląda ładnie. Co do wypasu, chyba była po prostu doposażana opcjami. PP tylko u kierowcy. Sam niedawno wybierałem dla mamy, ten sam rocznik z klimą i skórą (oryginalna toyoty na zamówienie), w podobnej cenie. Tyle że tam było i CD i elektryczne szyby (za to bez pp pasażera). Wcześniej miała Lunę bez klimy, tam była i PP pasażera i skórzana kierownica w standardzie.
Jak masz klimę, to brak el.sz nie powinien przeszkadzać.

Pozdr.,
Michał

Data: 2011-09-10 09:37:18
Autor: Michal
maly przemieszcz micra/yaris uwagi
A i generalnie w 1.0vvti w ogóle zapomnij o gazie. Ten silnik tak mało pali że to w ogóle nie ma sensu, po co go psuć?!!!

Michał

maly przemieszcz micra/yaris uwagi