maly przemieszcz micra/yaris uwagi

Data: 2011-09-10 14:29:36
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
maly przemieszcz micra/yaris uwagi
Co jeszcze z maluchów polecacie?

Swift? Ma fajny automat ;-)

Zalezy mi na aucie jak najmniej korodującym:-) mało palącym i z
mozliwosci zagazowania

Nie wiem czy w malym autku LPG ma sens, ale jesli zona robi wiecej niz 5-10k rocznie to juz ma.

Aporpos pytania skad brac: nie wiem ile chcesz na to przeznaczyc, ale czasami warto odwiedzic salony - tam tez jest masa samochod 1, 2, 3 letnich, a najczesciej (bo wszedize zdazaja sie babole) stan nie budzi watpliowsci i wiadomo co bylo malowane itd [sam tak kupilem].

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

maly przemieszcz micra/yaris uwagi