mały suv - co wybrać

Data: 2009-09-04 10:22:42
Autor: Konrad L
mały suv - co wybrać
Tez szukalem czegos podobnego i ktoregos razu, natknalem sie na Mitsu Outlander ale I wersja, podoba mi sie bardzo w przeciwienstwie do wersji II ktora jest topornie klockowara :) Z tym ze jak patrze na ulicach I wersja jest b.malo popularna i nie wiem jak by bylo z ewentualnymi naprawami.

Pierwszy z brzegu przyklad:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6936111

Przychodzi mi na mysl jeszcze nissan Xtrail ale "kokpit" wyglada lekko masakrycznie, jakas komode na srodku zrobili :) Mimo ze samochod wydaje sie ok to nie moglbym na to patrzec... :)

Pozdr.

mały suv - co wybrać