mały, szybki, niezabijający ceną ssd

Data: 2018-10-12 11:12:58
Autor: Marcin Debowski
mały, szybki, niezabijający ceną ssd
Mam sobie peceta do obróbki multimedialnej. W trakcie procesu przewalają się tam średnio 20-200GB danych na projekt. W tej chwili mam tak to zorganizowane, że system (Windows, Linux) jest na jakimś starszym ssd (KINGSTON SV300S37A120G), podręczne repozytorium danych na mechanicznym, a bieżące dane projektowe na nieco młodszym ssd (WDC WDS250G1B0A-00H9H0), ale też żaden wypas.

Pomyślałem sobie, aby dołożyć jakiś mały, ale szybszy ssd co by robił wyłącznie za swap (oba systemy) i miejsce dla plików tymczasowych (tez oba). Myślę o m.2. Evo 850 na karcie pcie, 250GB. Jest sens?

--
Marcin

mały, szybki, niezabijający ceną ssd