maly telefon jako modem

Data: 2009-08-31 15:37:32
Autor: Gr
maly telefon jako modem
Witam,

poszukuję małego, cienkiego telefonu (coś np. jak to
http://telepolis.pl/telefony.php?id=1614), który ma możliwość podpięcia do kompa i robienia sporadycznie jako modem. Tak więc mam trzy kryteria: rozmiar, edge, cena. Dobrze by było gdyby to była nówka i nie kosztowała więcej niż 150zł. Nic więcej. Możecie coś polecić?

dziękuje!

Data: 2009-09-01 09:18:48
Autor: Jeremiasz
maly telefon jako modem
[...]

Za 160 zł kupisz w salonie Ery nowiusieńki modem na USB, bez SIMlocka, bez umowy (ZTE coś tam). Polecam, uzywam do Play OnLine i chodzi super.

Popzdr;

maly telefon jako modem