mam 10K CHCĘ pożyczyć 20K

Data: 2009-07-18 14:03:44
Autor: news.onet.pl
mam 10K CHCĘ pożyczyć 20K
MAM ok 10 000, który bank daje możliwość posiadania np dwukrotnie wyższego debetu przy wkładzie własnym w tej wysokości (ror, lokata).

Data: 2009-07-18 17:25:24
Autor: kredytywkarpaczu
mam 10K CHCĘpożyczyć 20K
MAM ok 10 000, który bank daje możliwość posiadania np dwukrotnie wyższego debetu przy wkładzie własnym w tej wysokości (ror, lokata).
PKO BP
zakładasz najzwyklejsze superkonto w pkobp (z kropeczką)
z opłatą 6,90+2 za ipko

wpłacasz te 10.000, wypłacasz, wpłacasz, parę razy
po miesiącu przerabiasz rachunek na platynowy ze
zbójecką opłatą 50zł miesiecznie.

Na podstawie dotychczasowych wpływów bank proponuje Ci
kredyt odnawialny 10.000zł. Wypłacasz swoje 10.000
plus bankowe 10.000zł i masz wnioskowane 20.000zł

Niestety, jest to dość droga propozycja (zawsze tańsza niż
skoki czy prowidenty) bo opłata 50zł x 12 = 600zł rocznie
co jest równe 6% rocznie od pożyczonego kapitału plus
oczywiście jakies normalne (strzelam: kilkunastoprocentowe?)
oprocentowanie tego debetu.

Data: 2009-07-18 17:37:28
Autor: kredytywkarpaczu
mam 10K CHCĘpożyczyć 20K
na 90% powinno się udać, a oto koszty ew. niepowodzenia:

opłata za superkonto 6,90 (+2,00 iPKO?)
opłata za platynę 1,67 (=1/30 z 50zł)
opłata za zmianę platyny na superkonto 20zł
opłata za wypowiedzenie rachunku 20zł (chyba)
opłata za superkonto w okresie wypowiedzenia 6,90
======
kilkadziesiąt złotych +
koszt dojazdu do banku 2 lub 3x
czas na podpisywanie zmienianie umów
itd.

Data: 2009-07-25 07:15:57
Autor: news.onet.pl
mam 10K CHCĘ pożyczyć 20K
a jesli jestem w BIK???????

Data: 2009-07-25 09:14:02
Autor: kredytywkarpaczu
mam 10K CHCĘpożyczyć 20K
a jesli jestem w BIK???????

to właśnie platynowy w pko bp, bo tam (jak mnie zapewniono)
masz możliwość debetu 10.000zł bez sprawdzania Twojej zdolności
kredytowej. Popróbuj

Być może dla zwiększenia szansy warto rozważyć wspólne konto
platynowe z osobą nie-z-BIK-u, ją dać na pierwszego a ciebie
na drugiego współwłaściciela.

Moim zdaniem, oferta PKO BP jest taka sobie, a rzeczywista
stopa procentowa to 11% od debetu plus dodatkowe 6% ukryte
pod postacią opłaty za prowadzenie rachunku. Dla 10.000zł:

++600zł roczne opłaty za prowadzenie konta (50zł * 6)
1.100zł odsetki za pełny rok
========
1.700zł koszty (17% zamiast rzekomych 11%)

ale 17% to mniej niż SKOK a tym bardziej niż Provident

--

mam 10K CHCĘ pożyczyć 20K