mam 15 tys. zł - za jakim autem się rozglądać?

Data: 2010-11-04 14:55:05
Autor: Krystian
mam 15 tys. zł - za jakim autem się rozglądać?
On 4 Lis, 12:20, Kuba <k...@k.pl> wrote:
Witam,
mam około 15 tys. zł - szukam czegoś do jady głównie po mieście - ale
raz na dwa, trzy tygodnie trasa 2x130km więc troszkę wygody by się
przydało :).
Kuba

musisz mieć 2 rzeczy: klima i tempomat
Reszta to już do wyboru
--
Krystian

Data: 2010-11-04 22:01:19
Autor: masti
mam 15 tys. zł - za jakim autem się rozglądać?
Dnia pięknego Thu, 04 Nov 2010 14:55:05 -0700 osobnik zwany Krystian
wystukał:

musisz mieć 2 rzeczy: klima i tempomat Reszta to już do wyboru

a po co tempomat na polskich drogach? --
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-11-05 02:42:37
Autor: Adam Adamaszek
On 4 Lis, 23:01, masti <g...@to.hell> wrote:
Dnia pięknego Thu, 04 Nov 2010 14:55:05 -0700 osobnik zwany Krystian
wystukał:

> musisz mieć 2 rzeczy: klima i tempomat Reszta to już do wyboru

a po co tempomat na polskich drogach?

Zeby wkurzac Cavallino, jadac lewym pasem ze stala predkoscia.

MSPANC ;)

pozdr
AA

Data: 2010-11-05 09:29:57
Autor: Kuba
W dniu 2010-11-04 23:01, masti pisze:
Dnia pięknego Thu, 04 Nov 2010 14:55:05 -0700 osobnik zwany Krystian
wystukał:

musisz mieć 2 rzeczy: klima i tempomat Reszta to już do wyboru

a po co tempomat na polskich drogach?

nie no fajna rzecz ... ale mi by się przydał raz na dwa tygodnie przez jakeiś ... 20 minut - opuszczam Łomianki - tempomat ON - mija 20 minut - dojeżdżam do Zakroczymia - tempomat OFF ;)

Data: 2010-11-05 09:42:18
Autor: masti
mam 15 tys. zł - za jakim autem się rozglądać?
Dnia pięknego Fri, 05 Nov 2010 09:29:57 +0100 osobnik zwany Kuba wystukał:

[...]

dojeĹźdĹźam do Zakroczymia - tempomat OFF ;)

farciarz. Mi się nigdy nie udało tyle czasu pojechać na tempomacie :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

mam 15 tys. zł - za jakim autem się rozglądać?