mam N-nke i par? pyta?

Data: 2011-02-04 22:28:05
Autor: Arek.
mam N-nke i par? pyta?
Dzieki Waszym poradom, stałem sie użytkownikiem telewizji satelitarnej. Udało
mi sie zamontować antene i ustawić ją w poziomie na słońce (tak ze żadna
korekta wg mniernika nie była konieczna) a w pionie ustawiłem "na pikanie"
generowane przez odbiornik TV-n -iti 5720sx. Mam moc 90% i jakosc 100%.
UStawiać dalej czy zostawić?

zostawić

Czy w tym odbiorniku, jeśli podłącze antene 2 kablami, będe mógł nagrywać
jeden program a oglądać w tym samym czasie inny?

tak

czy da sie wyświetlić na ekranie TV pełny spis dostępnych kanałów/programów?
Mam ponad 200 kanałów, ale chciałbym jakoś je poprzestawiać; właściwie to
najchętniej wybrałbym ze 20 - resztę olał, jak to najwygodniej zrobić?

setup/listy ulubionych kanałów (takie serduszko) nazywasz listę dodajesz do niej kanały które Ciebie interesują
masz teraz swoją listę wchodzisz do niej i przestawiasz kanały jak chcesz

Arek.

mam N-nke i par? pyta?