mam juz chyba dosc tych TDIkow...

Data: 2009-09-17 21:07:23
Autor: Waldek Godel
mam juz chyba dosc tych TDIkow...
Dnia Thu, 17 Sep 2009 13:04:37 -0700 (PDT), BearBag napisał(a):

Tak sobie policzylem ile zaoszczedzilem na ropie na 5 autach przez dwa
lata, potem odjąlem naprawy moich dieselkow i naprawde niewiele
zostało :(

Leć, leć.. normalnie dziwne, ze te diesle w ogóle z salonu do domu
dojechały. Zazwyczaj nie dojeżdżają.
 I pamiętaj, nic na F

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-09-18 08:38:06
Autor: Icek
> [...]
> zostało :(

Leć, leć.. normalnie dziwne, ze te diesle w ogóle z salonu do domu

racja.

U mnie kupili "F"iata  doblo. po 5k przebiegu padla pompa. Po 100km od naprawy pompy padl przewod paliwowy ;)

Icek

Data: 2009-09-18 12:38:27
Autor: dziadekJacek
mam juz chyba dosc tych TDIkow...
A mnie to chyba oszukali bo jeżdże i jeżdże Vectrą i nic. Pewnie jakaś podróbka bo oryginał już dawno by się zepsuł :-/
A tak na poważnie to od jakiegoś czasu śmieszą mnie takie opinie, dokładnie od momentu gdy zacząłem czytać teksty "fachmanów" na różnych forach zaczynające się od słów "NAGLE zerwało mi koło dwumasowe" "NAGLE urwało mi półośkę" "NAGLE zwaliły się wtryski lub pompa paliwa" i wogóle wszystko to dziadostwo i się psuje po dwóch dniach, tylko 20 letnie Golfy są niezniszczalne (ale to akurat prawda) :)
--

dziadekJacek

http://www.youtube.com/user/trajanz

Data: 2009-09-18 13:05:56
Autor: Robert_J
mam juz chyba dosc tych TDIkow...
...tylko 20 letnie Golfy są niezniszczalne (ale to akurat prawda) :)

Zapomniałeś o Granadach i Sierrach ;-))). A tak na marginesie to absolutnie się z Tobą zgadzam...

Data: 2009-09-18 21:55:36
Autor: J.F.
On Fri, 18 Sep 2009 12:38:27 +0200,  dziadekJacek wrote:
A mnie to chyba oszukali bo jeżdże i jeżdże Vectrą i nic. Pewnie jakaś podróbka bo oryginał już dawno by się zepsuł :-/

Wiele lat ma ? Mysle ze to podroba, oryginal na pewno juz dawno rdza
by zezarla :-)

[...]

http://moto.allegro.pl/item745528007_lacznik_stabilizatora_opel_astra_vectra_22_mm.html
Jak to ma sie nagle nie urwac ? Przeciez to plastik.

P.S. NAGLE urwało mi półośkę. Pyk i nie ma.
   Calkiem nowa byla, ledwo rok miala.    Poprzednia terkotala dwa lata, az cos mnie podkusilo wymienic :-)

[nie, nie w scierce. W scierce nawet nie zaczely terkotac :-)]

J.

mam juz chyba dosc tych TDIkow...