mam juz chyba dosc tych TDIkow...

Data: 2009-09-17 23:10:30
Autor: Bastion
mam juz chyba dosc tych TDIkow...

Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:c34160da-c556-4fd7-8279-15a4c14bccc4e34g2000vbm.googlegroups.com...

W kolejnej firmowej Astrze padla pompa wtryskowa, juz przy 160tys
przebiegu.Co dla silnika DTi jest raczej malenkim przebiegiem.

Jedno pytanie.
Jestes pewien, ze auto nigdy nie bylo odpalane na hol albo
odpowietrzane przez parominutowe krecenie rozrusznikiem?

Wiekszosc (o ile nie wszystkie) znane mi przypadki problemow
z pompa wtryskawa Bosch vp 44, wynikaja z bledow uzytkownika
doprowadzajacych do termicznego uszkodzenia modolu sterujacego
zintegrowanego z pompa.

mam juz chyba dosc tych TDIkow...