mam juz chyba dosc tych TDIkow...

Data: 2009-09-20 13:28:55
Autor: jacek2v
mam juz chyba dosc tych TDIkow...
On 17 Wrz, 22:04, BearBag <cactu...@gmail.com> wrote:
Powoli dochodze do przekonania ze jazda na ropie nie jest oplacalna.
Co z tego ze oszczedza sie na paliwie skoro naprawy zjadają te
oszczednosci, czesto wychodzi sie pod kreską.
[ciach]
Tak sobie policzylem ile zaoszczedzilem na ropie na 5 autach przez dwa
lata, potem odjąlem naprawy moich dieselkow i naprawde niewiele
zostało :(

Nie wiem czy Cię zasmucę czy pocieszę, ja jeździłem i jeżdżę dieslem.
Mi się nie psuje - mam na myśli silnik, bo na naszych "polskich
drogach" to mało co wytrzymuje długo :).
Z doświadczenia: albo miałeś pecha (używane dobite egzemplarze), albo
lałeś byle co do baku lub miski olejowej,

Pzdr.
Jacek

Data: 2009-09-21 03:58:32
Autor: BearBag
mam juz chyba dosc tych TDIkow...

Z doświadczenia: albo miałeś pecha (używane dobite egzemplarze), albo
lałeś byle co do baku lub miski olejowej,

no widzisz, a mi glownie pada cos w silniku, dwa razy turbiny i dwa
razy pompy wtryskowe. Ktos powie pracownicy dobijaja auta - nie sadze
bo najczesciej sa potem przyszlymi wlascicielami.
3 z 5ciu diesli kupione byly z salonu, dwa pozostale tez w super
stanie z przebiegiem ponizej 120tys czyli znikomym. Jedynie jedna
astra 2.0 jeszcze nie miala wiekszej awarii. Pozostale auta tak jak
pisalem wyzej. Nie bede budowal na swoim przypadku jakiejs wielkiej
statystyki, mowie tylko jak jest.
Benzyniaki raczej mi sie nie psuja a na pewno nie tak nagle :/ i nie
tak ze silnika nie mozna odpalic.
Ktos wyzej pisze ze pompa bosha wytrzymuije 1mln km. No coz moj
mechanik ktory sie specjalizuje w jej naprawie twierdzi zupelnie cos
innego.

Data: 2009-09-23 11:55:25
Autor: jacek2v
On 21 Wrz, 12:58, BearBag <cactu...@gmail.com> wrote:
> [...]

Ktos wyzej pisze ze pompa bosha wytrzymuije 1mln km. No coz moj
mechanik ktory sie specjalizuje w jej naprawie twierdzi zupelnie cos

No, nie chciałem tego pisać, ale ...  widocznie obiegowa opinia, że
diesle opla są do d.. może tu mieć coś na rzeczy :)

A co do twierdzeń co i ile wytrzymuje to trzeba być dość precyzyjnym
bo np. pompa<>POMPA :)
Ja właściwie też powinienem precyzyjny miałem TDI (bez
pompowytrysków :) ) a teraz mam CR - pompowtryski ominąłem z
premedytacją dalekim łukiem :)

PS: Samochody, które mnie zawiodły tzn. których np. nie można odpalić,
długo u mnie miejsca nie grzeją :)

Pzdr
Jacek

mam juz chyba dosc tych TDIkow...