mam lepszy

Data: 2011-08-09 14:31:31
Autor: kogutek
mam lepszy
topek <topek-spamerom-czlon-w-zad@p0st.pl-zamien-0-na-o> napisa(a):
Nie dziala zawsze ale w 90% przypadkow.
Jak za wami jedzie prawy i sprawiedliwy vel miszcz jezdzacy szybko i bezpiecznie w odleglosci 2m za waszym zderzakiem przy 140km/h to zacznijcie myc szyby. Plyn do spryskiwaczy jest wysoce skuteczny. Od razu zwiekszy odstep a wy spokojnie skonczycie wyprzedzac sznur tirow i zjedziecie prawdziwemu mezczyznie.

"Poranek
Szybkie wstawanie
Z&#65533;by
Golenie
Kawa instant w granulacie
Ma&#65533;o czasu
Trzeba szybko ży&#65533;
Papieros
Sranie
Wyborcza gazeta
Przedpokój
Drzwi
Klatka schodowa
S&#65533;siad frajer
Co on o życiu wie?
Parking
Samochód
Ooo! jaki pi&#65533;kny
Zestaw w nim
Co g&#65533;o&#65533;no gada
Kluczyki
Sprz&#65533;g&#65533;o, gaz
Dwa maluchy po drodze
Korea&#65533;czyk...
Że też ziemia nosi
Takich wydyma&#65533;ców
Czerwone &#65533;wiat&#65533;o
Ależ dupa na przej&#65533;ciu stoi
Okular w dó&#65533;
Razem z szyb&#65533;
I u&#65533;miech co z&#65533;b ods&#65533;ania
Jest reakcja
Pozna&#65533;a zdobywc&#65533;

Biurowiec
Szk&#65533;owiec
Aluminiowiec - trzecie tysi&#65533;clecie
Portier uk&#65533;oniony
Bardziej niż innym
Biuro
BOSS
Zamykam oczy
Zatykam nos
I dalejże w dup&#65533;
Bez smarowania
Taki uk&#65533;ad
Taki fakt
A za oknami stolica
Od sukcesu aż puchnie
Potem podw&#65533;adnych kilku
W gówno wbijam
Dzie&#65533; tak mija ca&#65533;y
Niech lepiej si&#65533; staraj&#65533;
Do zwyci&#65533;stwa gonitwa
Wreszcie wieczór
Parking
Auto moje uwielbione
Kluczyk, start i... niee
Nie radio Zet
To dobre rano
Teraz kasetka
Na full
Na glos
Co szyby rozsadza
KAZIK NA ZYWO
KAZIK W GALARECIE
Krótkie w lusterko spojrzenie
ALEZ JA KURWA
JESTEM COOL "

TomekTT

Dodajesz gazu i jednoczenie naciskasz peda hamulca. Ale nie eby hamowa a
eby si wiata stopu zapaliy. Dziaa za kadym razem. Czasami nawet sycha
jak skutecznie. --

Data: 2011-08-09 16:46:42
Autor: Micha Gut
mam lepszy
a wystarczy sie po prostu zastanowic - czy moze pomalowac sobie tyl samochodu czy nie.
jesli odpowiedz twierdzaca zahamuj gwaltowniej niz zwykle, spiszcie kwity i do aso:)

a na serio - ja tez tak mialem (siedzialem na zderzaku za blisko) i dopiero z czasem wyuczylem sobie nawyk trzymania wlasciwego dystansu. i nie ma w tym zadnej magii czy mojej zadziornosci - po prostu wydawalo mi se ze ten dystans byl prawidlowy.

Data: 2011-08-09 20:27:44
Autor: megrims
mam lepszy
W dniu 2011-08-09 16:46, Micha Gut pisze:
[...]

W Polsce chyba nie daj mandatw za jazd na zderzaku.
W Niemczech s chyba nawet specjalne "fotoradary" do pomiaru
odlegoci od auta poprzedzajcego. I przysyaj mandaty.

W niemczech s wszyscy nauczeni trzymania odstpu. U nas
zawsze kto ci si wpierdoli przed nos albo bdzie dawa
dugimi, e za duy odstp trzymasz. No taka "kultura".
Za kapelusznika siebie nie uwaam, ale na zderzaku
nie jed.

Data: 2011-08-09 18:43:14
Autor: masti
mam lepszy
Dnia pięknego Tue, 09 Aug 2011 20:27:44 +0200 osobnik zwany megrims
wystukał:

W dniu 2011-08-09 16:46, Michał Gut pisze:
[...]

W Polsce chyba nie dają mandatów za jazdę na zderzaku.

niestety nie choć mogą

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-08-13 21:28:53
Autor: BQB
mam lepszy
W dniu 2011-08-09 20:43, masti pisze:

niestety nie choć mogą
Przecinek, przecinek !!!

Przykład, siedzisz w rosyjskim więzieniu, przychodzi rozkaz do nadzorcy więzienia:
"Uwolnić niewolno wysłać na sybir."

I od jednego człowieka zależy twój los, a właściwie od tego, gdzie przecinek wstawi.

Data: 2011-08-15 20:44:14
Autor: masti
mam lepszy
Dnia pięknego Sat, 13 Aug 2011 21:28:53 +0200 osobnik zwany BQB wystukał:

W dniu 2011-08-09 20:43, masti pisze:

niestety nie choć mogą
Przecinek, przecinek !!!

O'RLY?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-08-09 20:48:22
Autor: Micha Gut
mam lepszy
chaiem przekazac ze po prosty wynikalo to z bardzo malego doswiadczenia.
uczono mnie - tyle odstepu w metrach to predkosc w kilometrach.
ale gdy tak probowalem robic to - co kiedys juz opisywalem w ktoryms watku - zawsze ktos wpakowywal mi sie przed maske i znowu heble, zwiekszenie dystansu i znowu kolejny przed maske
i tak w kolo macieju...

za dupne moim zdaniem nadal mamy szkolenia na kierowcow. wg mnie powinni ustalic wymog (ale jak egzekwowac) minimum 2h w jednym ciagu treningu za kierownica w szkole jazdy. tak to marnowane zawsze jest 15 minut na rozpoczecie i zakonczenie....reszta stanie w korkach i w efekcie w godzine pokonasz 10 skrzyzowan jak bedziesz mial fart.
dobrym krokiem byla redukcja manewrowki ale nie wiem jak to sie skonczylo(czyli jak dziala, ja zdawalem pelna manewrowke ale to dekade temu ponad).

ucza teraz jak zdac a nie jak jezdzic. wczesniej zreszta tez tak jezdzili.

moja nauka na kursie na prawko to w 80% czasu bylo jezdzenie po trasach egzaminacyjnych w t i w tamt.
a i tak zdalem za 4tym razem bo oblewalem plac (i na nic byla moja proba obrony ze przysluguje mi prawo poprawki podczas manewru). to bylo zanim przetrzepali wordy z lapowkarzy. mam nadzieje ze teraz sie zmienilo bo chetnie bym sobie zrobil kat a

Data: 2011-08-09 23:03:06
Autor: topek
mam lepszy
W dniu 2011-08-09 20:48, Michał Gut pisze:
[...]

Ja tez nie trzymamam przepisowej odleglosci (mindestens halber Tacho :)
Ja trzymam dosc duza, wedlug mojej oceny bezpieczna.
Co innego trzymac 100m odleglosci (co jest nierealne przy duzym ruchu) a co innego podjezdzach przy 140km/h na metr, dwa trzy.
To jest megaglupota i zwykle skurwysynstwo.
Jak sie chce smiec zabic to prosze bardzo.
Tylko dlaczego ja mam ginac z nim?

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
"Może Oko tylko mydli oko

Data: 2011-08-09 21:14:15
Autor: masti
mam lepszy
Dnia pięknego Tue, 09 Aug 2011 23:03:06 +0200 osobnik zwany topek
wystukał:

[...]

znaczy się zdecyduj. Nie trzymasz 100m przy 200knh? i ile masz z tego punktów?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-08-10 06:51:57
Autor: topek
mam lepszy
masti <gone@to.hell> napisa(a):
> [...]

> ja mam ginac z nim?

znaczy się zdecyduj. Nie trzymasz 100m przy 200knh? i ile masz z tego punktów?
Zero.
Nie wiem czy trzymam 100 przy 200km/h.
Nie mierzylem. Nie mam dalmierza.
Poza tym bardzo rzadko jade 200km/h.
Przy takiej predkosci jedzie sie niekomfortowo. Musisz myslec za siebie i
dziesiatki innych kierowcow 3x bardziej  i mocniej sie koncentrowac niz jak
jedziesz powiedzmy 150km/h

Troche jezdze po Autobahnach i nigdy nie dostalem mandatu za brak odstepu
(Abstandmessung), wiec jakis sensowny odstep musze trzymac.

Data: 2011-08-09 23:00:31
Autor: topek
mam lepszy
W dniu 2011-08-09 20:27, megrims pisze:
[...]

W Niemczech są chyba nawet specjalne "fotoradary" do pomiaru
odległości od auta poprzedzającego. I przysyłają mandaty.

W niemczech są wszyscy nauczeni trzymania odstępu.
Nieprawda.
Duzo jest tez mend siedzacych na zderzakach.
Mniej niz w pl, zdecydowanie, ale zdarzaja sie nierzadko

Data: 2011-08-09 22:59:57
Autor: topek
mam lepszy
[...]
Przy 140km/h wole nie probowac :)

Data: 2011-08-11 10:49:48
Autor: kamil
mam lepszy
On 09/08/2011 15:31, kogutek wrote:

Dodajesz gazu i jednoczenie naciskasz peda hamulca. Ale nie eby hamowa a
eby si wiata stopu zapaliy. Dziaa za kadym razem. Czasami nawet sycha
jak skutecznie.

Na playstation chyba.

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-08-15 23:37:10
Autor: Andrzej Lawa
mam lepszy
W dniu 11.08.2011 11:49, kamil pisze:

[...]

Czasami dziaa. Take w rzeczywistoci ;)

Chocia ja osobicie w tym celu uywaem tylnych wiate przeciwmgowych.

Otwart pozostawiam kwesti, czy ten debil z tyu pomyli je ze stopami czy do jego tpej mzgownicy dotar przekaz sygnau.

mam lepszy