mam liste rankingowa osob na psp o najwiekszej wrodzonej inteligencji

Data: 2009-10-14 12:11:45
Autor: Perusia
mam liste rankingowa osob na psp o najwiekszej wrodzonej inteligencji

1. boukun;
2. ...
3. ...

.... ...
    mkarwan (czerwona latarnia dozywotnio!)

ar

Data: 2009-10-14 04:08:44
Autor: Marek
mam liste rankingowa osob na psp o najwiekszej wrodzonej inteligencji
On 14 Paź, 12:11, "Perusia" <a_...@poczta.onet.pl> wrote:
1. boukun;
2. ...
3. ...

... ...
    mkarwan (czerwona latarnia dozywotnio!)

ar

A co z nabytą ???

Data: 2009-10-14 13:58:47
Autor: Piotr
mam liste rankingowa osob na psp o najwiekszej wrodzonej inteligencji
Dnia Wed, 14 Oct 2009 12:11:45 +0200, Perusia napisał(a):

1. boukun;
2. ...
3. ...

Dobre, i mocne.
Piotr

Data: 2009-10-14 14:34:17
Autor: jadrys
mam liste rankingowa osob na psp o najwiekszej wrodzonej inteligencji
Perusia pisze:
1. boukun;
2. ...
3. ...

... ...

ar

Jesteś nazbyt skromny pomijając siebie.

Data: 2009-10-14 12:25:15
Autor: Marek
On 14 Paź, 14:34, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Perusia pisze:

> 1. boukun;
> [...]

Przeciez jest na koncu...

Data: 2009-10-14 21:38:34
Autor: wsi spokojna, wsi wesola

Perusia pisze:

> 1. boukun;
> [...]

-- -
na poczatku byl szanowny pan AB.

AR

Data: 2009-10-14 21:51:13
Autor: jadrys
Marek pisze:
On 14 Paź, 14:34, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Perusia pisze:

1. boukun;
2. ...
3. ...
      ... ...
      ar

Jesteś nazbyt skromny pomijając siebie.

Przeciez jest na koncu...

No tak, rzeczywiście.. Samokrytycyzm godny pochwały.

mam liste rankingowa osob na psp o najwiekszej wrodzonej inteligencji