mam problem ze skuterem chinskim ;( pomocy PILNE !

Data: 2012-04-04 13:31:29
Autor: Adam Wysocki
mam problem ze skuterem chinskim ;( pomocy PILNE !
sebbe95 <sebastian.arl@_nospam_hotmail.com> wrote:

mam problem moj skuter nie chce odpalic elektrycznie (znaczy od tego guzika przy kierownicy nie pamietam jak to sie nazywa ;( ) odpala mi tylko od kopki.

Ciesz się że w ogóle odpala, to chińczyk.

Kumpel kopiąc kopkę w chińczyku wywalił dziurę w pokrywie :>

wiecie jaka moze byc przyczyna ? gdy chce odpalic go od tg guzika to tylko "tyka" i nic wiecej a bateria jest dobra niedawno kupowalem nowa ? pomocy ;/ ROZBIERALEM ROZRUSZNIK, przeczyscilem go i wgl. i dalej nic :( POMOCY ;(

1. Czy po wciśnięciu przycisku startera gasną światła?
Tak -> uszkodzony akumulator lub jego połączenie.
Nie -> patrz punkt 2.

2. Czy po zwarciu (np. kluczem) styków przekaźnika rozrusznik kręci?
Tak -> uszkodzony przekaźnik lub jego połączenie.
Nie -> uszkodzony rozrusznik lub jego połączenie, patrz punkt 3.

3. Czy po zwarciu (np. kluczem) styków przekaźnika pojawia się na rozruszniku napięcie?
Tak -> uszkodzony (lub np. zablokowany) rozrusznik.
Nie -> uszkodzone połączenie rozrusznika.

--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++

mam problem ze skuterem chinskim ;( pomocy PILNE !