mam pytanie do znawc贸w

Data: 2012-07-15 18:25:06
Autor: b0ni
mam pytanie do znawc贸w
Dnia 14.07.2012 identyfikator: 20040501 <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisa艂/a:
nie wiem, ale czy ja tylko odnosz臋 takie wra偶enie, czy Tuskowi i Gronkiewicz uda艂o si臋 odtworzy膰 w dzisiejszej polsce realia g艂臋bokiego komunizmu?

Taki艣 Polak i Patryjota a Polska piszesz ma艂膮 liter膮. I wszystko na temat. Troch臋 szacunku do Ojczyzny.

coraz wi臋cej kojarzy mi si臋 z ideami Jaruzelskiego... to jest pytanie, do os贸b znaj膮cych tamten system...

W kolejny zdaniu sam sobie zaprzeczasz. Nie znasz, ale ci si臋 kojarzy.
Jak s艂ysz臋 te brednie, 偶e dzisiaj jest jak za komuny, to mi si臋 rzyga膰 chce od takich por贸wna艅. I tych wszystkich, co tak bredz膮 wys艂a艂 bym w przesz艂o艣膰, 偶eby na w艂asnej dupie zobaczyli jak wtedy wygl膮da艂a wolno艣膰 s艂owa i wolno艣膰 wypowiedzi.
A dzisiaj "bojownicy" siedz膮 w ciep艂ych bamboszkach pierdz膮c w sto艂ki przy komputerach i r偶n膮 wielkich bohater贸w.

--
tu wszystko si臋 ko艅czy i zaczyna
Gda艅sk Sopot Gdynia

Data: 2012-07-15 20:36:29
Autor: Bogdan Idzikowski
mam pytanie do znawc贸w

U偶ytkownik "b0ni" <b0ni@chello.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:slrnk062o2.jfc.b0nigateway.chello.pl...
[...]

Ale nie zaprzeczysz, 偶e najwi臋kszym bojownikiem jest prezes PiS-u?

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-07-15 20:49:32
Autor: identyfikator: 20040501
mam pytanie do znawc贸w
wiesz, ja nic nie wiem... kto艣 zadba艂, 偶ebym ja nic nie wiedzia艂... takie mam zdanie...

Data: 2012-07-15 19:57:10
Autor: b0ni
mam pytanie do znawc贸w
Dnia 15.07.2012 identyfikator: 20040501 <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisa艂/a:
wiesz, ja nic nie wiem... kto艣 zadba艂, 偶ebym ja nic nie wiedzia艂... takie mam zdanie...

Jakie to urocze -  win膮 za wszystko, nawet za swoj膮 niewiedz臋, wini膰 owych "onych" lub innego "ktosia".