mam pytanie do znawców

Data: 2012-07-14 17:29:11
Autor: Bogdan Idzikowski
mam pytanie do znawców

Użytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:jts32n$un5$1node1.news.atman.pl...
nie wiem, ale czy ja tylko odnoszę takie wrażenie, czy Tuskowi i Gronkiewicz udało się odtworzyć w dzisiejszej polsce realia głębokiego komunizmu? coraz więcej kojarzy mi się z ideami Jaruzelskiego... to jest pytanie, do osób znających tamten system...

nie potafię pojąć dlaczego w dzisiejszej polsce najlepiej wiedzie się byłym komunistomi sbkom...

Przygarniętym przez Kaczyńskiego?

mam pytanie do znawców