mam w dupie powatanie warszawskie -niepotrzebne trupy !!!!!!!

Data: 2012-07-20 19:30:26
Autor: inż. Jaskiniowy
mam w dupie powatanie warszawskie -niepotrzebne trupy !!!!!!!
W dniu 2012-07-19 11:05,  jan pisze:
MAM polakom to tylko są portrzeba trupy pokropek ,i i tak wkólko i tak od
wieków nic ine idziemy do przodu tylko ogrzewamy nieświerze kotlety i tak od
polska nigdy nie będzie tak jak innych krajach- czyli historai jest dla
historyków a nie do rocżesania i robiena z tego afery
miedzynarodowej !!!!! ,bo polacy to chyba by byli chorzy jakby komośc przy
okazjii swietowania kolejnej trageii dozyliżi naszym sąsiadom tylko ze my
nidgy nie przyznamy że sami -jestesmy tego winni -czyli kłamsto i jescze
KŁAMSTWO polak nigdy nie przyznal do KLĘSK i nigdy nie przyzna -bo tak
polska metalnośc !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

W sumie polskie trupy są tanie. Żydowskie są obecnie na wagę złota...

Data: 2012-07-20 19:40:11
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 20 Jul 2012 19:30:26 +0200, "inż. Jaskiniowy" napisał(a):

[...]

Owszem - Izrael i Mossad potrafi się o swoje trupy upomnieć i zalatwić
sprawę jak trzeba, nie to, co nasze kulawe państwo, kulawe bo rządzone
przez Obcych.
http://www.wykop.pl/ramka/428145/katastrofa-samolotu-panstwowego-wojskowego-a-jednak-mozna/
--
XL

mam w dupie powatanie warszawskie -niepotrzebne trupy !!!!!!!