mam w dupie święta, prezenty,żarcie,rodzinę i Polskę

Data: 2011-12-21 09:03:42
Autor: jan
mam w dupie święta, prezenty,żarcie,rodzinę i Polskę
mam w dupie święta, prezenty,żarcie,rodzinę i Polskę  ,mam tego
dość-zlikwidować świętą z polski zrobić oborz pracy przymusowej ,pracować  po
18 godzin przez 365 roku i wydajność  podnieść do 600 procent !!!!!1 --

Data: 2011-12-21 10:09:35
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik " jan" <janonet4-4.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jcs7de$1tf$1inews.gazeta.pl...
mam w dupie święta, prezenty,żarcie,rodzinę i Polskę  ,mam tego
dość-zlikwidować świętą z polski zrobić oborz pracy przymusowej ,pracować po
18 godzin przez 365 roku i wydajność  podnieść do 600 procent !!!!!1

Chłopie, idź do lekarza. Z tobą jest coraz gorzej.

BBR

Data: 2011-12-21 16:12:21
Autor: stevep
Dnia 21-12-2011 o 10:09:35 Pan hrabia Bobrowski <hrabia@zascianek.eu>  napisał(a):

[...]

Jeszcze jeden obsesjonat, oprócz klasycznego przypadku- obserwatora.

--
stevep

Data: 2011-12-21 16:49:17
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-12-21 10:03,  jan pisze:
mam w dupie święta, prezenty,żarcie,rodzinę i Polskę  ,mam tego
dość-zlikwidować świętą z polski zrobić oborz pracy przymusowej ,pracować  po
18 godzin przez 365 roku i wydajność  podnieść do 600 procent !!!!

Post pochodzi z serwera news gazety pana nadredakora M. Dlaczego mnie to nie dziwi?