mam wyniki mtdna

Data: 2009-07-28 21:55:51
Autor: Slawomir Stoff
mam wyniki mtdna

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h4nive$7as$1news.onet.pl...
Co prawda to mtdna czyli po linii zenskiej a do tego w podstawowej wersji HVR1 no i mam mtdna haplogrupe T5
To chyba idzie od Tary. Niestety malo wiem o mtdna bo to zrobilem przy okazji promocji. na y-dna czekam jeszcze.
Tak wiec raczej nie jestem zydowskiego pochodzenia....:-) sorry Jeshula
http://www.britam.org/Questions/mtDNA.html
awe

   Piszac podobne do powyzszych bzdety dowodzisz

   ze

   dupkiem zolednym jestes sowieso.

   AR

   PS. Nie dziw sie nie pytaj dlaczego naucz sie najpierw

   zakladac majtki ,na wlasciwa strone' uklon sie mnie

   grzecznie za cywilizowane zwrocenie uwagi i rosnij

   zdrowo na chwale Drugiej PRL.

Data: 2009-07-29 02:03:49
Autor: awe
mam wyniki mtdna
Mozesz mnie co najwyzej pocalowac w d. jak bedziesz grzeczny a nie mi tu rady dawac pejsarzu.
Mam juz y-dna na 12 markerach choc to malo precyzyjne narzedzie, ale zapowiada sie R1a1
Jak to dobrze ze nie J2:-)
awe

mam wyniki mtdna