mam wyrzuty sumienia

Data: 2009-07-10 17:14:35
Autor: TT
mam wyrzuty sumienia
Delfino Delphis napisał(a):
Bo pozajmowałem krótkie pozycje i teraz siłą rzeczy cieszę się ze złych
informacji. Tutaj bezrobocie rośnie, tutaj dziura coraz większa, firmy
bankrutują, indeksy lecą, ludzie tracą fortuny, a ja siedzę i liczę na
więcej. Nie mogę tego znieść. Ratunku!! Nie macie wyrzutów sumienia? ;P

To da się leczyć, poszukaj dobrego specjalistę :).

Tu masz opis twojego problemu.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Zachowanie_antyspo%C5%82eczne

TT.

Data: 2009-07-10 17:22:14
Autor: Delfino Delphis
mam wyrzuty sumienia
TT wrote:

Tu masz opis twojego problemu.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Zachowanie_antyspo%C5%82eczne

Hahaha, ale to znaczy, że mam zajmować tylko długie pozycje i cierpieć
finansowo wraz z cierpiącymi? Ciekawe czy został bym za to beatyfikowany:D

Data: 2009-07-10 17:28:04
Autor: TT
mam wyrzuty sumienia
Delfino Delphis napisał(a):
TT wrote:
[...]

Wtedy miałbyś inny problem natury zdrowotnej, który mógłbyś leczyć u tego samego specjalisty.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Masochizm

TT.

Data: 2009-07-10 17:37:15
Autor: Delfino Delphis
mam wyrzuty sumienia
TT wrote:

Wtedy miałbyś inny problem natury zdrowotnej, który mógłbyś leczyć u
tego samego specjalisty.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Masochizm

Hahahaha dzięki, poprawiłeś mi humor :D Innymi słowy co nie robić
ostatecznie zarobi zawsze specjalista.

Data: 2009-07-10 17:45:25
Autor: TT
mam wyrzuty sumienia
Delfino Delphis napisał(a):
TT wrote:

[...]

Możesz zawsze nic nie robić (stać o bok rynku bez otworzonej pozycji), czyli popaść w zniechęcenie. Z tej przypadłości wyleczy cię wspomniany już specjalista.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Apatia_(psychologia)

A jak myślisz, że w każdym przypadku (long, short, bez otworzonej pozycji) masz problem zdrowotny, to najprawdopodobniej popadłeś w hipochondrię.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Hipochondria

Bez porady u specjalisty się nie obejdzie.

TT.

Data: 2009-07-10 18:13:49
Autor: Fidelio
mam wyrzuty sumienia
Użytkownik "TT" <tt333tt@op.pl> napisał w wiadomości news:h37nmt$3g2$1news.onet.pl...
Delfino Delphis napisał(a):
TT wrote:

[...]

Bo jak powszechnie wiadomo, nie ma zdrowych psychicznie, są tylko niezdiagnozowani.

Data: 2009-07-10 10:11:04
Autor: TomoT
mam wyrzuty sumienia
na ratunek przyjdzie Ci poniedziałkowy open :->
Pozdrawiam

Data: 2009-07-11 10:59:39
Autor: george
mam wyrzuty sumienia

"TT" <tt333tt@op.pl> wrote in message news:h37nmt$3g2$1news.onet.pl...
Delfino Delphis napisał(a):
TT wrote:

[...]

świetne TT, mi tez poprawiłeś humor zdecydowanie :)
george

mam wyrzuty sumienia