mam wyrzuty sumienia

Data: 2009-07-10 19:26:45
Autor: dwig
mam wyrzuty sumienia
Bo pozajmowałem krótkie pozycje i teraz siłą rzeczy cieszę się ze złych
informacji. Tutaj bezrobocie rośnie, tutaj dziura coraz większa, firmy
bankrutują, indeksy lecą, ludzie tracą fortuny, a ja siedzę i liczę na
więcej. Nie mogę tego znieść. Ratunku!! Nie macie wyrzutów sumienia? ;P

Dam Ci dobrą radę! Wyrzuty sumienia najlepiej wyrzuć!!!! Troszcz się o swoje bo
nikt inny Tobą przejmować się nie będzie! A jeśli chodzi o Twoją pozycję to jest
jeszcze jeden problem, niebawem może przynosić Ci straty bo na spadki z
prawdziwego zdarzenia to może jeszcze nie być ten czas. Już w poniedziałek może
okazać się że krótkie na ten czas to już nie jest dobry pomysł. Oczywiście czas
pokaże ale najważniejsze to uzmysłowić sobie że giełda to gra o sumie zerowej (a
nawet ujemnej) i abyś mógł zarobić i wygrać to inni muszą przegrać. Z tym
niestety wiąże się i to że raz innym ludziom jest dobrze a innym po prostu wiatr
w oczy. Gracz giełdowy to człowiek, który nie pozwala aby wpływ na jego
zachowanie miały jakiekolwiek emocje!!!!

www.profesjonalnyinwestor.blogspot.com
Inwestycje giełdowe to biznes, z tą różnicą, że możesz na nim zarabiać bez
względu na koniunkturę w gospodarce!

--

mam wyrzuty sumienia